پیگیر بازگشایی مجدد مؤسسات قرآنی هستیم
کد خبر: 3902176
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

پیگیر بازگشایی مجدد مؤسسات قرآنی هستیم

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه هنوز مجوز از سرگیری فعالیت مؤسسات و تشكل‌های قرآنی از سوی وزارت بهداشت صادر نشده است، گفت: از طریق سازمان دارالقرآن پیگیر این مطلب هستیم.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به تعطیلی مؤسسات و تشكل‌های قرآنی از ابتدای شیوع ویروس كرونا تاكنون گفت: یكی از مشاغل و فعالیت‌هایی كه همچنان تعطیل هستند، فعالیت مؤسسات و تشكل‌های قرآنی است.

وی با بیان اینكه طی این مدت برخی از فعالیت‌ها و مشاغل مجدداً آغاز به كار كرده‌اند، افزود: هنوز دستوری برای بازگشایی و از سرگیری فعالیت مؤسسات و تشكل‌های قرآنی اعلام نشده و منتظر پروتكل وزارت بهداشت هستیم.

موسوی ادامه داد: البته رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی از سوی سازمان دارالقرآن در این رابطه با وزارت بهداشت انجام شده و همچنان در حال پیگیری این مسئله هستیم.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: با توجه به اینكه وزارت بهداشت اكنون درگیر انواع و اقسام مشاغل و فعالیت‌های اجتماعی است و باید برای همه آن‌ها راهكار و پروتكل‌هایی ارائه دهد، مقداری اهم و فی‌الاهم شده است و برخی از فعالیت‌ها و مشاغل كه ضرورت بیشتری از نظر مالی برای خانواده‌ها داشته باشد، در اولویت قرار گرفته‌اند و به‌همین دلیل در آن حوزه‌ها فعلاً متمركز شده‌اند و هنوز به این مقطع نرسیده‌اند.

وی تأكید كرد: پیگیری‌ها در حال انجام است و به محض اینكه پروتكل‌های بهداشتی درباره فعالیت مؤسسات و تشكل‌های قرآنی ا علام شود، اجرایی خواهد شد ضمن اینكه مؤسسات و تشكل‌های قرآنی نیز برای آغاز فعالیت‌هایشان اعلام آمادگی كرده‌اند.

انتهای پیام
captcha