مسئولان نظام اسلامی همیشه در دسترس مردم باشند
کد خبر: 3902145
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
مجلس یازدهم و علما؛ انتظارات و نیازها /

مسئولان نظام اسلامی همیشه در دسترس مردم باشند

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس گفت: قطعاً هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی باید از منش پیامبر(ص) تبعیت كند و با شروع مسئولیت و پذیرش موقعیت اجتماعی در دسترس بودن او بیشتر مشهود باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به آغاز به مجلس یازدهم طی روزهای اخیر گفت: این روزها شاهد حضور حداكثری افرادی كه علاقه‌مند به ارزش‌های انقلابی و ولایی بودند، در مجلس یازدهم هستیم كه همگی با اعتماد عمومی از مردم وارد مجلس شده‌اند.

وی به بیان نكاتی خطاب به نمایندگان مجلس پرداخت و افزود: پیامبر اكرم(ص) برای همه بشریت تا ابدیت الگو و اسوه هستند و از ویژگی‌های رسول خدا(ص) این بود كه آن حضرت در دسترس مردم بود. حضرت علی(ع) فرمودند پیامبر(ص) پزشك سیار بود یعنی چهره به چهره و كوچه به كوچه به دنبال افراد می‌گشتند و مشكلات آن‌ها را مرتفع می‌كردند.

حدائق تأكید كرد: قطعاً هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی باید از این منش پیامبر(ص) تبعیت كنند و با شروع مسئولیت و پذیرش موقعیت اجتماعی در دسترس بودن او شهود بیشتری پیدا كند.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز خطاب به نمایندگان مردم گفت: انتخاب آنان در حقیقت گذاشتن بار مسئولیتی است كه مردم به دوش آنان سپردند و باید در قیامت پاسخگوی تك تك رأی‌های مردم باشند پس باید به نحو شایسته پاسخ‌گوی مردم و در دسترس آن‌ها باشند.

وی با تأكید بر اینكه مدیران باید در دسترس بوده و مردمی باشند و درب اتاق‌های مسئولان به روی مردم باز و گشوده باشد، گفت: مسئول باید به سراغ مردم برود نه مردم در تنگناها به دنبال مسئولان بروند.

حدائق یادآور شد: در دوره جدید مجلس نمایندگان با همت و تلاشی كه از خداوند طلب می‌كنند باید بتوانند به مشكلات مردم و معضلات اجتماعی و نیازهای مردم مناطقی كه به این‌ها رأی داده‌اند پاسخ‌گو باشند.

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) اظهار كرد: نمایندگان فراموش نكنند كه دوره نمایندگی آن‌ها هم تمام می‌شود اما به گونه‌ای عمل كنند كه بعد از این مدت شرمنده خدا و خلق خدا نباشند و این دوران 4 سالگی به‌عنوان سند افتخاری در كارنامه زندگی این‌ها در محضر پروردگار و در دادگاه عدل الهی قرار گیرد.

وی با بیان اینكه ملت ایران، مردمی بسیار قدرشناس، فیهم و صبور هستند، سخنان امام راحل را در این زمینه یادآور شد و گفت: امام راحل فرمودند هیچ دوره‌ای در ادوار تاریخ چنین ملی را به خود ندیده است كه این‌گونه حاضرند از مال و جان خود در راه ارزش‌های دینی و انقلاب هزینه كنند لذا لیاقت این مردم آن است كه به بهترین نحو به آنان خدمت كرد.

حدائق در پایان گفت: امام راحل فرمودند مسئول در نظام جمهوری اسلامی یعنی خادم مردم و ان‌شاءالله كه مسئولان ما نیز به نحو شایسته برای مردم خادمی كنند.

انتهای پیام
captcha