اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 3901898
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، آخرین مهلت ثبت‌نام در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف را 16 خردادماه اعلام كرد و گفت: طبق دستورالعملی كه فعلاً به استان‌ها ابلاغ شده است، مهلت این ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینكه امسال چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام در این مسابقات از 6 اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و تا 16 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طبق دستورالعملی كه از سوی سازمان امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور فعلاً به استان‌ها ابلاغ شده است، مهلت این ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

جلالی با یادآوری اینكه مسابقات امسال دارای تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته است، بیان كرد: از آنجا كه در مسابقات امسال، مسابقات به‌صورت شهرستانی برگزار نمی‌شود، بلكه به‌صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد، لذا در حال مشخص كردن شهرستان‌های میزبان این مرحله از مسابقات هستیم.

 رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در هفته جاری نامه‌نگاری با شهرستان‌هایی كه میزبان و میهمانان مسابقات منطقه‌ای خواهند شد، انجام می‌شود تا جزئیات برگزاری این مسابقات دقیقاً مشخص شود.

وی با بیان اینكه این مرحله از مسابقات در 6 شهرستان استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: گروه‌بندی شهرستان‌ها شامل شیراز؛ خرامه، كوار، بیضا، سپیدان، مرودشت و فیروزآباد؛ فسا، جهرم، داراب، استهبان، نی‌ریز و سروستان؛ كازرون، ممسنی، رستم و فراشبند؛ لار، گراش، اوز، خنج، قیر، لامرد و مهر؛ آباده، بوانات، اقلید، خرم‌بید، ارسنجان و پاسارگاد است.

جلالی با تصریح اینكه متقاضیان جهت شركت در این مسابقات می‌توانند به سایت www.my.oghaf.ir مراجعه كنند، در خصوص آزمون‌های حفظ شفاهی زیر 10 سال و طرح تشویقی حافظان قرآن كه به‌دلیل شیوع كرونا لغو شده بودند، نیز گفت: هنوز زمان برگزاری این آزمون‌ها مشخص نشده است.

انتهای پیام
captcha