توزیع 14 هزار بسته معیشتی به نیت شهدای كازرون
کد خبر: 3901589
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

توزیع 14 هزار بسته معیشتی به نیت شهدای كازرون

امام جمعه شهرستان کازرون از توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان شیوع كرونا به نیت ۱۴ هزار شهید کازرونی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون امروز، 7 خردادماه در جمع خبرنگاران اجرای رزمایش مواسات و همدلی را موجب پررنگ‌تر شدن فرهنگ‌سازی جهت دستگیری و کمک مؤمنانانه دانست و گفت: ارگان‌ها و خیرین که از قبل نیمه شعبان مشغول خدمت‌رسانی و کمک به مردم بودند، با فرمایش مقام معظم رهبری و آغاز رزمایش روند کمک‌رسانی خود را شتاب زیادی بخشیدند به حدی که می‌توان گفت در منطقه کازرون روند کمک‌ها در ماه مبارک رمضان ۱۰ برابر قبل شده است و این رویه همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با فرمایش مقام معظم رهبری جهت ورود ائمه جمعه به‌عنوان رئیس قرارگاه‌ها، رزمایش مواسات و همدلی میان همه مردم عمومیت پیدا کرد و فعالیت‌های کمک‌سانی مورد اقبال عمومی قرار گرفت. شاید اگر ورود امام جمعه جهت مدیریت قرارگاه نبود، هر دستگاهی به تنهایی نمی‌توانست حمایت و یاری نیازمندان را به نحو احسن انجام دهد.

صباحی با تشریح اقدامات انجام گرفته در کازرون، گفت: قبل از شروع رزمایش، جوانان کازرون مشغول تهیه دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده بودند و همگی منتظر تغییر فضای کمک‌رسانی و گروه های مردمی آماده شتاب بودند.

امام جمعه كازرون تأکید کرد: در منطقه کازرون کار اصلی را جوانان انجام دادند و قبل از ماه مبارک رمضان و شرایط خاص کرونایی جوانان در سطح شهر و در فضای مجازی کمک ‌و خدمت به مردم را شروع کردند، لذا ما یک بستر آماده داشتیم و بحمدالله توانستیم تاکنون حجم وسیعی از بسته‌های معیشتی و غذایی را بین نیازمندان توزیع کنیم و مدنظر داریم به تعداد ۱۴ هزار شهید شهرستان کازرون، تا سقف ۱۴ هزار بسته این کمک‌ها را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی مشخص و مدیریت مناسب کمک‌ها در راستای محله‌محوری با ائمه جماعات و پایگاه‌های مساجد هر محله جلسات و دیدار روزانه داریم و لیست‌های افراد نیازمند و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در هر محله و بخش را با کمک کمیته امداد، خیرین و گروه‌های جهادی روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

صباحی در پایان گفت: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شاهد اتفاقات و لحظات زیبای فراوانی بودیم از جمله اینکه در یک مورد تعدادی از مددجویان کمیته امداد منطقه که خود از اقشار ضعیف و نیازمند هستند، وارد میدان شدند و به دیگران کمک‌رسانی کردند که خاطره خوشی را رقم زد.

انتهای پیام
captcha