برگزاری جشن تقدیر دانش‌آموزان شاهد استان فارس به‌صورت مجازی
کد خبر: 3901580
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

برگزاری جشن تقدیر دانش‌آموزان شاهد استان فارس به‌صورت مجازی

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به برگزاری مراسم هر ساله تجلیل از دانش‌آموزان شاهد، پیشنهاد داد تا با توجه به شرایط شیوع كرونا در سال جاری این مراسم به‌صورت مجازی برگزار شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سیصد و پنجاه و هشتمین جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش فارس امروز، 7 خردادماه با موضوع ثبت‌نام مدارس شاهد استان برگزار شد.

رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این جلسه با یادآوری اینكه همه ساله مراسم به‌منظور تجلیل از فرزندان شهدا برگزار می‌شود، گفت: امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا ویروس، جشن تقدیر از دانش‌آموزان نمونه شاهد فارس به‌صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش فارس، مدارس و همچنین بنیاد شهید استان، مراسمی برگزار و از نمونه‌های شاهد تقدیر شود.

فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: پیش ثبت ‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز شده و تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پیش ثبت‌نام در پایه هفتم دوره اول متوسطه از اول تیر آغاز و تا 14 تیر ادامه دارد و در پایه دهم دوره دوم متوسطه نیز از 5 تیر آغاز و تا 21 تیر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان كرد: دستورالعمل پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پس از ابلاغ توسط وزارت آموزش و پرورش به همه ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان فارس ارسال شده است .

سیداحمد حسینی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: پیش ثبت‌‌نام مدارس شاهد از طریق سامانه سجا به نشانی https://saja.medu.ir/ انجام می‌شود.

وی اظهار كرد:  پس از اتمام این مرحله، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند از طریق اطلاع‌رسانی مدارس در مدت یک هفته فرصت دارند تا مدارک خود را برای ثبت‌نام تحویل آموزشگاه مورد نظر كنند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش فارس همچنین زمان پیش ثبت‌نام در مدارس شاهد برای دانش‌آموزان میان‌پایه را نیز از اول مرداد تا دهم مرداد اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha