دام‌ها و غفلت‌ها انسان را از جنت جدا می‌کند
کد خبر: 3901497
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

دام‌ها و غفلت‌ها انسان را از جنت جدا می‌کند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دام‌ها و غفلت‌ها انسان را از جنت جدا می‌کند، گفت: کسی که در دنیا تحت ولایت و رهبری اهل‌بیت(ع) نباشد و یا از آن خارج شود پس از مرگ راهی به بهشت ندارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، امروز، یکشنبه، 7 خرداد ماه در ستاد سپاه ثارالله کرمان گفت: یادی می‌کنیم از قهرمان جبهه مقاومت سردار سلیمانی که امروز اگر کشتی‌های جمهوری اسلامی در جلوی ناوهای رزمی آمریکا رژه می‌روند، همه قدرت‌های دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی و عظمتی که آفریده است، تحسین می‌کنند و در برابر این عظمت مجبور به فرودآوردن سر تسلیم هستند از چنین انسان‌هایی‌ است.

وی افزود: دشمنان سرداری مانند حاج قاسم را از ما گرفتند اما آن زهرچشمی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان فقط یک سیلی به دشمن زد امروز ثمره آن در کنار گوش آمریکا و در حیاط‌خلوت دیروز آمریکا خود را نشان می‌دهد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: به‌ محض اینکه کشتی‌ها با پرچم جمهوری اسلامی حرکت کردند ابلاغ کردند که 6 ناو جنگی با هواپیما برای کنترل اعزام می‌شوند که تا امروز 3 کشتی در ونزوئلا لنگر انداختند و دشمن قدرت نگاه چپ به آنها را نداشته است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: این اقتدار، از عظمت محور مقاومت و عظمت بچه‌هایی است که این محور مقاومت را به‌گونه‌ای اداره کردند و فرمانده عزیزشان به‌گونه‌ای فرماندهی کرد که امروز قلدری مانند آمریکا کاری جز نشستن و نگاه‌کردن از عهده‌اش بر نمی‌آید.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید از مکتب شهید سلیمانی بهره برد، افزود: سپاه پاسداران هر روز نعمت‌های جدیدی دارد که باید ارج نهیم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با استناد به آیات قرآن اظهار کرد: جان‌ ما گروگان افعال و اعمالمان است گاهی اعمالی ما را بالا می‌برد و همان عمل موتور حرکت می‌شود و از فرش به عرش می‌برد بعضی اعمال اجازه تکان‌خوردن به انسان نمی‌دهند اگر انسان بخواهد از این اعمال خود را جدا کند باید تغییر شیوه دهد و از وجود قرآن و اهل‌بیت (ع) بهره ببرد.

وی بیان کرد: اصحاب یمین کسانی هستند که در قیامت نامه اعمال‌شان را به دست راست‌شان می‌دهند و از نشستن در مکتب اهل‌بیت پاداش خود را می‌گیرند. یکی از ویژگی‌های ماه رمضان این بود که خداوند دشمن انسان‌ها را غل و زنجیر کرده و زمینه را برای تنیده‌های انسان با استغفار فراهم کرده بود. مراقب باشید در زمینه دامی که شیطان فراهم کرده نیفتید که از بهشت بیرون رانده می‌شوید. امام صادق(ع) فرمودند «اگر پیرو ما اهل‌بیت باشید و امامت ما را قبول داشته باشید در بهشت هستید» که این همان بهشت ولایت است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: کسی که در دنیا تحت ولایت و رهبری اهل‌بیت نبوده و یا از آن خارج شود پس از مرگ راهی به بهشت ندارد، دام‌ها و غفلت‌ها انسان را از جنت جدا می‌کند لذا با تمام وجود باید هر روز از خدا بخواهیم که ما را از این راه بیرون نکند.

وی بیان کرد: هرکس از چتر ولایت خارج شود همین‌جا از بهشت بیرون می‌رود، روزه‌گرفتن در ماه رمضان لباس تقوا را بر تن انسان می‌پوشاند اما شیطان تمام دامش را می‌گذارد که لباس تقوا را از ما بگیرد و آبرویمان را ببرد، جهان آخرت آبروریزی دنیا تجلی پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر تأکید کرد: تمام فلسفه مباحث عقیدتی، اخلاقی این است که از بهشت اهل‌بیت بیرون نرویم، در این دنیا در بهشت اهل‌بیت زندگی کنیم لباس تقوا را بپوشیم که در برابر آتش جهنم سپری باشد و در دنیا عزتمند باشیم.

انتهای پیام
captcha