روشن شدن چراغ چهل سالگی دفاع مقدس در فارس
کد خبر: 3901065
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

روشن شدن چراغ چهل سالگی دفاع مقدس در فارس

همزمان با سوم خردادماه سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، نخستین رویداد هنری به این مناسبت در استان فارس کلید خورد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان فارس، عبدالرضا قیصری، معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری فارس امروز، 3 خردادماه ضمن اعلام این مطلب افزود: سوم خردادماه و در آستانه عید سعید فطر دو رویداد هنری که از هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز شد به ایستگاه آخر می‌رسد.

وی افزود: حوزه هنری با همراهی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری شیراز دو رویداد مهم ادبی هنری را در این هفته کلید زد که نخستین رویداد پویش کتاب نمایش 20 بود و به اجرای نمایشی از برترین کتاب‌های دفاع مقدس کشور و استان اختصاص داشت.

معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری فارس ادامه داد: رویداد دیگر مسابقه بزرگ ادبی هنری با عنوان «... که ایام غم نخواهد ماند» بود که به آثار شاعران و طنزپردازان در سه  بخش طنز و کوته سروده‌ها و کلیپ‌های شعرخوانی آنان اختصاص داشت.

وی گفت: این رویدادها که به نوعی نخستین برنامه‌های با محور دفاع مقدس در عرصه ادب و هنر در سال جاری بود، چراغ رویدادهای هنری چهل سالگی دفاع مقدس فارس را روشن کرد از این‌رو در اختتامیه علاوه بر مسئولان حوزه هنری و شهرداری شیراز میزبان مسوولین دبیرخانه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس نیز هستیم.

قیصری افزود: آیین اختتامیه نیز به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و طی آن جمع مختصری از مدعوین در باغ جهان‌نمای شیراز حضور می‌یابند و مشروح برنامه از اپلیکیشن حوزه هنری و صفحات برگزیده‌ای در فضای مجازی پخش خواهد شد.

وی در پایان اظهار كرد: صفحه حوزه هنری در شبکه آپارات ( artfars ) و صفحات حوزه هنری (  artfars.ir ) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز (  farhangi.shiraz )  و اصغر گروسی ( hamidreza_garoosi_asghar )  و هاشم کرونی ( hkorouni )  دبیران دو جشنواره در اینستاگرام نیز علاوه بر اپلیکیشن حوزه هنری این رویداد را به‌صورت مستقیم پخش خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha