اعتقاد به قدس همواره همراه مسلمانان است
کد خبر: 3900696
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۷

اعتقاد به قدس همواره همراه مسلمانان است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینكه همه مسلمانان قدس را به‌عنوان قبله اول و یك آرمان باور دارند، گفت: درست است كه در طول سال تنها یك بار راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود اما باور به قدس همواره همراه مسلمانان است و عدم برگزاری راهپیمایی آن منجر به فراموشی قدس نخواهد شد.

سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: موضوع قدس به‌عنوان یك آرمان برای همه مسلمانان مطرح است كه منطبق بر یك باور و عقیده اسلامی است.

وی با اشاره به عدم برپایی راهپیمایی در روز جهانی قدس امسال به دلیل شیوع كرونا گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس ریشه در باور مسلمانان دارد و این مسئله چیزی نیست كه با عدم انجام یك كار ظاهری مثل راهپیمایی به فراموشی سپرده شده و یا از درجه اهمیتش كاسته شود.

بوعلی تأكید كرد: همه مسلمانان قدس را به‌عنوان قبله اول و یك آرمان باور دارند و در حقیقت قدس یك مكان مقدس و متعلق به مسلمانان است كه اعتقاد به آن همواره همراه مسلمانان است. درست است كه در طول سال تنها یك بار راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود اما باور به قدس همواره همراه مسلمانان است و عدم برگزاری راهپیمایی آن منجر به فراموشی قدس نخواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ادامه داد: عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس نمی‌تواند در باور مسلمانان نسبت به ارزش روز قدس تأثیری داشته باشد و همواره هر اقدامی كه از سوی استكبار و رژیم غاصب صهیونیستی بخواهد انجام شود نظیر معامله قرن، محكوم به شكست است.

وی با اشاره به وضعیت طرح معامله قرن یادآور شد: البته معامله قرن ده‌ها سال قبل انجام شده است ولی هیچكس آن را قبول نكرد و همیشه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریكا با خشونت تلاش كرد تا این طرح را به ملت‌های مسلمانان بقبولاند اما هیچ‌گاه موفق نشدند.

بوعلی با تأكید بر اینكه مطمئن هستیم كه تمام توطئه‌های استكبار و صهیونیست‌ها نظیر معامله قرن به شكست قطعی منجر خواهد شد و راه به جایی نمی‌برند، گفت: امروز فرزندان برومند اسلام در سراسر دنیا و خاصه در جبهه مقاومت مصمم‌تر و محكم‌تر و با ثبات‌تر از قبل راهی را كه متعلق به اسلام و قرآن و همه شهدای مقاومت و انتفاضه خصوصاً شهید سلیمانی به‌عنوان فرمانده محور مقاومت داشت، ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha