گروه‌های مقاومت هرگز از مواضع خود در مبارزه با اسرائیل عقب‌نشینی نمی‌كنند
کد خبر: 3900601
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

گروه‌های مقاومت هرگز از مواضع خود در مبارزه با اسرائیل عقب‌نشینی نمی‌كنند

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن روز جهانی قدس گفت: جوانان آزادۀ جهان اسلام و گروه‌های مقاومت هرگز از مواضع خود در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل عقب‌نشینی نخواهند کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، اول خردادماه در جلسه شورای معاونین سپاه فجر با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس نماد همبستگی مسلمانان جهان در مبارزه با رژیم صهیونیستی است، گفت: آرمان فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد. فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و هرگونه تلاش و طرح آمریکا و سران رژیم صهیونیستی برای خدشه به این آرمان از جمله طرح معامله قرن محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه مسلمانان مالک اصلی قدس هستند، گفت: جوانان آزادۀ جهان اسلام و گروه‌های مقاومت هرگز از مواضع خود در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل عقب‌نشینی نخواهند کرد و انقلاب اسلامی همواره حامی ملت‌های مظلوم و مسلمانان جهان خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر همچنین با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: مسئله آزادسازی خرمشهر در زمانی اتفاق افتاد که تمام جهان از رژیم بعث حمایت می‌کرد و روی کاغذ آزادسازی این شهر غیر ممکن بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ برآمده از دفاع مقدس امروز الگوی اصلی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان برای مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: روحیه بسیجی، جهادی و شهادت‌طلبی جوانان مؤمن و انقلابی پیروزی بزرگ و آزادسازی خرمشهر عزیز را برای ملت ایران اسلامی فراهم آورد.

غیاثی با تصریح اینکه از سوم خرداد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس همچنان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی یاد می‌شود، گفت: مسئولان استان و شهرستان شیراز و عموم مردم انقلابی فارس تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه جشن‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به‌کار گیرند.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سپاه و بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان استان فارس از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم چشم‌پوشی نکردند.

وی افزود: بسیجیان در اهدای خون به بیماران نیازمند نیز حضور گسترده‌ای داشته‌اند و در زمینه کمک‌های اقتصادی تاکنون در چند مرحله بسته‌های معیشتی به اقشار نیازمند استان فارس اهدا شده و با توجه به تشکیل بانک اطلاعاتی جامع اقشار نیازمند این اهدای بسته‌های معیشتی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha