كرونا، روز جهانی قدس را به حاشیه نمی‌برد / ضرورت استفاده همه‌جانبه از فضای مجازی
کد خبر: 3900207
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۴

كرونا، روز جهانی قدس را به حاشیه نمی‌برد / ضرورت استفاده همه‌جانبه از فضای مجازی

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس با اشاره به شرایط شیوع كرونا در روز جهانی قدس امسال گفت: می‌توانیم با استفاده همه جانبه از فضای مجازی حمایت خودمان را از مردم مظلوم فلسطین و نفرت و انزجار خود را علیه استکبار جهانی و غاصبین سرزمین مقدس فلسطین و بیت‌المقدس اعلام و ثابت كنیم كه كرونا روز جهانی قدس را به حاشیه نخواهد برد.

حجت‌الاسلام یوسف سلمان‌زاده، رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: مسجدالاقصی و سرزمین اسلامی فلسطین  72 سال است که در اسارت صهیونیسم غاصب و اشغالگر است.

وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این موضوع چنان که باید مورد توجه جهان اسلام قرار نمی‌گرفت، اما به محض پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران، امام خمینی(ره) در پیامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و خواهان توجه امت اسلام به مسئله آزادی فلسطین و بیت‌المقدس از دست صهیونیست‌ها شدند.

سلمان‌زاده ادامه داد: بعد از این پیام الهام‌بخش و توجه امت اسلام به مسئله فلسطین و تشکیل گروه‌های مبارز و جهادی شاهد هستیم که هم‌اکنون روز قدس به‌عنوان روز حیات اسلام در اذهان آزادگان عالم و امت اسلامی مطرح شده است.

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس یادآور شد: بعد از ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)، خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری در طی سخنانی فرمودند: مسئله فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است و روز قدس فرصتی است برای روح‌های علاقه‌مند به مسئله فلسطین و دل‌های پر نور جوانان و ملت‌هایی که می‌خواهند در جمعه آخر ماه رمضان از مردم فلسطین حمایت کنند.

وی به شرایط شیوع كرونا در روز جهانی قدس امسال اشاره كرد و گفت: امسال كه به‌دلیل شیوع بیماری کرونا امکان حضور در راهپیمایی روز قدس وجود ندارد، می‌توانیم با استفاده همه جانبه از فضای مجازی حمایت خودمان را از مردم مظلوم فلسطین و نفرت و انزجار خود را علیه استکبار جهانی و غاصبین سرزمین مقدس فلسطین و بیت‌المقدس اعلام و ثابت كنیم كه كرونا روز جهانی قدس را به حاشیه نخواهد برد.

سلمان‌زاده به سوءاستفاده اسرائیل از این شرایط جهت تسریع معامله قرن اشاره كرد و گفت:‌ مطلب دیگری که باید مورد توجه امت اسلامی قرار گیرد، طرح معامله قرن و نقشه جدید استکبار جهانی و نوکران آن‌ها در منطقه علیه مردم فلسطین است که هوشیاری و توجه ویژه به این موضوع و تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای می‌تواند این نقشه خطرناک راهم برملا و بی‌تأثیر كند.

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس در پایان سخنانی از مقام معظم رهبری را در این رابطه یادآور شد و گفت: معظم‌له فرمودند تنها راه ریشه‌کن کردن غده سرطانی خطرناک اسرائیل، مقاومت و مبارزه است. پس ما نیز باید گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام
captcha