نهادینه كردن فرهنگ صداقت و صحت عمل در میان كاركنان پلیس فارس
کد خبر: 3900147
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

نهادینه كردن فرهنگ صداقت و صحت عمل در میان كاركنان پلیس فارس

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینكه صیانت همه جانبه از کارکنان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی تعیین شده است، گفت: بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس طی سال گذشته از طریق اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، فرهنگ صداقت، صحت عمل و صیانت را در بین کارکنان نهادینه کرده است.

به گزارش ایكنا از فارس، كوروش سالمی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در جمع خبنگاران با تأکید بر اینکه در سال جاری همچون گذشته، صیانت همه جانبه از کارکنان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی تعیین شده است، گفت: در این راستا ضرورت دارد تا ضمن اجرای برنامه‌های سلبی و کنترلی، برنامه‌های ایجابی نیز مورد توجه ویژه قرارگیرد.

وی بیان کرد: بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس طی سال گذشته از طریق اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، فرهنگ صداقت، صحت عمل و صیانت را در بین کارکنان نهادینه کرده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در سال گذشته، تعداد زیادی از کارکنان در مواجهه با پیشنهاد رشوه، با نشان دادن صداقت کاری و سلامت خدمتی خود صحت عملشان را نشان دادند.

سالمی ادامه داد: در همین راستا کارکنان انتظامی نیز به‌صورت‌های مختلف صحت عمل خود را در مواجهه با مسائل و مأموریت‌های خدمتی نشان داده‌اند و به‌عنوان کارکنان صحیح‌العمل مورد تشویق قرار گرفته‌اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فراوانی کارکنانی که اقدام به رد رشوه کرده‌اند، نشان از صداقت و سلامت کارکنان فرماندهی انتظامی فارس دارد که با تلاش شبانه‌روزی و دلسوزانه خود، امنیت و آرامش را برای آحاد شهروندان جامعه به ارمغان آورده‌اند.

وی تأكید كرد: صداقت کاری و سلامت خدمتی دو ویژگی مهمی است که کارکنان انتظامی با استفاده از آن‌ها صحت عمل خود را نشان می‌دهند.

سالمی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خداپسندانه و وظیفه شناسی مأموران انتظامی استان فارس، گفت: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهدی در نیروی انتظامی، مجرمان و متخلفان هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

وی در پایان گفت: مردم می‌توانند هر گونه شكایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملكرد کارکنان پلیس را از طریق سامانه 197 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha