رمضان فرصت بسترسازی برای انسان است
کد خبر: 3900046
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

رمضان فرصت بسترسازی برای انسان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: رمضان در واقع فرصت بسترسازی برای انسان است تا وی بتواند در آخرت به مدارج بالاتر دست پیدا کند.

رمضان فرصت بسترسازی برای انسان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در منبر مجازی «عطر بندگی» به تشریح و تبیین نعمت‌های خداوند متعال برای انسان پرداخت و گفت: خداوند متعال ۲ نعمت ظاهری و باطنی به انسان عطاکرده که شایسته است مومنین با علم و آگاهی به آن در شکر این دو نعمت بکوشند.
حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه رمضان بزرگترین نعمت باطنی خداوند متعال برای انسان‌ها است، گفت: دوری از آتش جهنم تنها در سایه عبادت خداوند متعال و نماز و روزه میسر می‌شود.
وی افزود: نعمت‌های خداوند متعال در ماه مبارک رمضان به زیبایی تمام به تصویر کشیده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با بیان اینکه رمضان انسان را شستشو داده و انسان را طاهر و پاک می‌کند، گفت: رمضان در واقع فرصت بستر سازی برای انسان است تا وی بتواند در آخرت به مدارج بالاتر دست پیدا کند.
حجت‌الاسلام فیاضی خاطر نشان کرد: انسان در فرصت ماه مبارک رمضان می‌تواند با طهارت ظاهری و باطنی خود و دوری از رذایل اخلاقی زمینه‌های تعالی خود و کمال را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha