حضور بیش از 4 هزار نفر در مسابقه «آشنایی با قرآن»
کد خبر: 3899621
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
یارنسب خبر داد:

حضور بیش از 4 هزار نفر در مسابقه «آشنایی با قرآن»

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه فرهنگی «آشنایی با قرآن» و مشارکت چهار هزار نفر در این مسابقه خبر داد.

اسکندر یارنسب، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: یکی از برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان، اجرای مسابقه فرهنگی «آشنایی با قرآن» است که همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن مناسبت‌هایی مانند شهادت مولای متقیان علی(ع)، لیالی قدر، شهادت استاد مطهری، شهدای محراب دوران انقلاب اسلامی، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر با ماه مبارک رمضان، مسابقه آشنایی با قرآن کریم، که تلفیقی از این مناسبت‌هاست، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

یارنسب با اشاره به اینکه منبع این مسابقه فرهنگی از کتاب «آشنایی با قرآن» شهید مرتضی مطهری انتخاب شده است، افزود: در این مسابقه، که شامل ۳۰ سؤال چهارگزینه‌ای که ۲۰ سؤال از کتاب مذکور و ۱۰ سؤال اطلاعات عمومی است، تاکنون چهار هزار نفر شرکت کرده‌اند. پیش از این مقرر بود به 30 نفر جایزه اهدا شود که به دلیل استقبال به 60 نفر افزایش یافت و پس از عید سعید فطر، اسامی برندگان اعلام می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: مجموعه مسابقاتی که اداره امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید برگزار کرد، مسابقه فجر 41 بود که در ایام دهه فجر و با مشارکت ایثارگران و عموم برپا شد و با استقبال خوبی همراه بود.

در طرح «مسابقه فرهنگی آشنایی با قرآن» علاقه‌مندان می‌توانند پس از مراجعه به سایت نوید شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران به نشانی الکترونیکی Navideshahed.com و دریافت اطلاعات لازم درباره مسابقه، به پاسخ‌گویی سؤالات با مراجعه به لینک ذیل اقدام کنند: http://navideshahed.com/fa/forms/136

کتاب «آشنایی با قرآن(شناخت قرآن)» نوشته شهید استاد مرتضی مطهری از کتاب‌های مرجع برای مشارکت در این رقابت فرهنگی است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۹
0
9
سلام. اسامی برندگان کجا اعلام شده؟؟
صغری صفایی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۸
0
0
سلام.خداقوت
اسامی برندگان کجااعلام شده؟؟
captcha