نمایندگان مجلس، اقتدار پلیس را افزایش دهند
کد خبر: 3899559
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

نمایندگان مجلس، اقتدار پلیس را افزایش دهند

فرمانده نیروی انتظامی فارس از نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا پلیس را در مسیر افزایش اقتدار و تقویت آن یاری رسانند.

به گزارش ایكنا از فارس، نمایندگان منتخب مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی امروز، 28 اردیبهشت‌ماه با حضور در فرماندهی انتظامی استان با سردار رهام بخش حبیبی، رئیس پلیس استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار حبیبی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نمایندگان منتخب مردم قبل، حین و بعد از انتخابات در راستای جلوگیری از بروز ناامنی و بی نظمی، گفت: علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان، مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و در امنیت کامل بهترین انتخابات را رقم زدند.

وی با بیان اینکه پایه و اساس همه اقدامات در جامعه امنیت و آرامش است، افزود: اگر نیروی انتظامی مقتدری در جامعه وجود نداشته باشد، نظم و امنیت مختل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بر لزوم تعامل بیش از پیش نمایندگان مجلس با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: شما به‌عنوان نمایندگان مجلس می‌توانید پلیس را در مسیر افزایش اقتدار و همچنین تقویت آن یاری رسانید.

حبیبی تأكید کرد: انتظار داریم به‌عنوان نمایندگان مردم، نظرات و صحبت‌های آنان را در خصوص عملکرد نیروی انتظامی دریافت و به ما ارائه دهید.

وی با تأکید بر اینکه اگر از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکنیم، به تهدید تبدیل خواهند شد، گفت: در این راستا باید ضمن افزایش تعامل و هماهنگی، از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

در پایان، نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی جداگانه، ضمن بیان دیدگاه‌های خود در خصوص موضوع امنیت در جامعه، بر لزوم تقویت نیروی انتظامی و اقتدار پلیس تأکید و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان ناجا تقدیر كردند.

انتهای پیام
captcha