«سه دقیقه در قیامت» با کارکنان دولت در فضای مجازی
کد خبر: 3896469
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
طی ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

«سه دقیقه در قیامت» با کارکنان دولت در فضای مجازی

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مسابقه كتاب صوتی «سه دقیقه در قیامت» ویژه كاركنان دولت در ایام ماه مبارك رمضان و به‌صورت مجازی خبر داد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان گفت: دبیرخانه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه کتاب صوتی «سه دقیقه در قیامت» برگزار می‌کند.

وی با بیان اینكه تمام كاركنان دولت می‌توانند در این مسابقه شركت كنند، افزود: این مسابقه به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

نداف بیان كرد: برگزیدگان مسابقه كتاب صوتی «سه دقیقه در قیامت» با جوایزی همچون كارت هدیه نقدی و بسته‌های فرهنگی تجلیل خواهند شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و دریافت فایل‌های مربوطه باید به این گروه https://chat.whatsapp.com/JuFjAHW0yxnJLWwZFN7Y7m مراجعه كنند.

يادآور می‌شود، پيش از اين بنا بود كه مسابقه كتاب صوتی «سه دقيقه در قيامت» تنها برای كاركنان اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شود. 

انتهای پیام
captcha