۱۶ تیر؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3893904
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

۱۶ تیر؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌غربی

رئیس امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: داوطلبان شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی این نهاد تا ۱۶ تیرماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

16 تیر آخرین مهلت شرکت در چهل و سومین دوره مسابقه قرآنی اوقاف آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اظهار کرد: داوطلبان شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی این نهاد تا ۱۶ تیرماه سال جاری برای ثبت‌نام مهلت دارند.

وی با بیان اینکه نحوه ثبت‌نام در این مسابقه‌ها امسال به علت وضعیت پیش آمده در زمینه شیوع بیماری کرونا، اینترنتی است، افزود: مسابقات مرحله شهرستانی از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۷ تیر ادامه دارد.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این رقابت‌ها در ۱۰ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی، تفسیر عمومی قرآن و نیز همسرایی و هم‌خوانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه به دلیل ارتقای کیفی مسابقات به مرکزیت سه شهرستان استان برگزار می‌شود که در این راستا خوی، ارومیه و بوکان به میزبانی شمال، مرکز و جنوب استان انتخاب شده‌ است.

میرزایی تصر کرد: دیحاوطلبان شهرستان‌های خوی، ماکو، چایپاره، شوط، چالدران، پلدشت و سلماس در خوی، داوطلبان ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر و مهاباد در ارومیه و داوطلبان شهرستان‌های بوکان، سردشت، میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در بوکان با هم رقابت خواهند کرد.

 

انتهای پیام
captcha