شور و شعور مهدوی؛ لازمه پیشرفت امور كشور / همگان به یاری نیازمندان بشتابند
کد خبر: 3890511
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴

شور و شعور مهدوی؛ لازمه پیشرفت امور كشور / همگان به یاری نیازمندان بشتابند

رئیس كل دادگستری فارس با اشاره به استغاثه ملت ایران در جشن نیمه شعبان برای رفع بلاها و حل مشكلات جوامع مسلمین، شور و شعور مهدوی را لازمه پیشرفت امور كشورمان دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس عصر پنج‌شنبه، 21 فروردین‌ماه از كارگاه جهادی تولید ماسك در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بازدید كرد.

وی در این بازدید، با بیان اینکه اماکن متبرکه استان مثل حرمین مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و سیدعلاءالدین حسین(ع) چشم و چراغ و پناه مردم هستند، گفت: مردم ما در جشن نیمه شعبان علیرغم دلتنگی برای این اماکن نورانی از دعا و استغاثه برای رفع بلا و حل مشکلات جوامع مسلمین غافل نبودند و بلکه جنبش توسل و التجا به ائمه معصومین علیهم‌السلام و امامزادگان واجب‌التکریم به گونه‌ای دیگر اما با حال و هوای معنوی شگرفی در فضای مجازی و بر بام خانه‌ها و در اشکال متنوع دیگر در حال انجام است.

رئیس كل دادگستری فارس، شور و شعور مهدوی را ضامن پیشبرد امور مملکت دانست و گفت: ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) پایان همه دردها و رنج‌هاست و نه تنها شیعه که بشریت در انتظار انقلاب مهدوی است.

موسوی، همچنین همراهی مردم و گروه‌های جهادی در مقابله با بیماری کرونا و حل مشکلات نیازمندان را ستود و گفت: بحران کرونا برای برخی اقشار مشکلات اقتصادی زیادی ایجاد کرده بنابرین لازم است متمکنین و هر کسی كه کاری از او بر می‌آید، به یاری نیازمندان بشتابد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان فارس در پایان این دیدار ضمن خسته نباشید به خدام افتخاری حرم که در حال تولید ماسک و ملزومات مورد نیاز برای افراد بی بضاعت هستند، گفت: با دیدن اراده و همت متعالی شما عزیزان در این اقدامات جهادی و مردمی خستگی روزهای سخت پرمحنت شیوع بیماری کرونا رفع می‌شود.

انتهای پیام
captcha