راه‌اندازی كارگاه تولید ماسك در پلیس فارس
کد خبر: 3890052
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱

راه‌اندازی كارگاه تولید ماسك در پلیس فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از تولید روزانه 2 هزار و 500 ماسک در کارگاه تولید ماسک بهداشتی در محل معاونت تربیت و آموزش این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس عصر دیروز، 19 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی فرماندهی انتظامی استان در معاونت تربیت و آموزش، گفت: فرماندهی انتظامی استان فارس از روزهای ابتدایی شیوع ویروس منحوس کرونا، اقدام به راه‌اندازی و افتتاح کارگاه ماسک بهداشتی در محل معاونت تربیت و آموزش کرد.

وی افزود: با هماهنگی علوم پزشکی و اداره صمت استان و اخذ مجوزهای بهداشتی لازم، کلیه زیر ساخت‌های لازم فراهم و این کارگاه تولید ماسک بهداشتی راه‌اندازی و شروع به کار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه 50 نفر در هر شیفت کاری در این کارگاه مشغول تولید ماسک هستند، افزود: روزانه 2 هزار و 500 ماسک بهداشتی در این کارگاه تولید و پس از ضدعفونی در بسته‌بندی‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

حبیبی گفت: پلیس علاوه بر برقراری امنیت و حفظ امنیت اجتماعی، در این روزها که سلامت مردم با شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده است، قدم در این عرصه گذاشته و به نوبه خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha