کد خبر: 3889969
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز اعلام کرد که در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در این کلان‌شهر، حداکثر خدمات غیرحضوری از این پس انجام خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حیدری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز امروز، 19 فروردین‌ماه گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با دستور شهردار این کلان‌شهر ارائه حداکثری خدمات غیرحضوری به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا با همکاری مدیریت شهرداری الکترونیک، سامانه ثبت اینترنتی درخواست‌های شهرسازی در آدرس eshahr.shiraz.ir  راه‌اندازی شده است.

شهروندان شیراز از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر ماده ۳۳ یا مناطق شهرداری و به صورت رایگان درخواست‌های عدم خلاف، پایانکار، پروانه و استعلامات خود را از طریق سامانه فوق ثبت و پیگیری کنند.

یادآور می‌شود، حیدر اسكندرپور، شهردار شیراز نیز اعلام کرده بود که به‌منظور حفظ سلامت همکاران در شهرداری و شهروندان سامانه ثبت اینترنتی درخواست‌های شهرسازی عملیاتی شده است و در چالش روزهای کرونایی و برای اینکه شهروندان را به ماندن در خانه تشویق کنیم، این سامانه را راه‌اندازی و این چالش را به یک فرصت برای توسعه خدمات الکترونیک تبدیل کردیم.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha: