تولید روزانه 25 هزار ماسك بهداشتی در دانشگاه صنعتی شیراز
کد خبر: 3889960
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

تولید روزانه 25 هزار ماسك بهداشتی در دانشگاه صنعتی شیراز

در ایام شیوع كرونا، توسط گروه مردمی پناه كه در دانشگاه صنعتی شیراز مستقر شده‌اند، روزانه قریب 25 هزار ماسك بهداشتی تولید می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، در ایام شیوع كرونا، مجموعه مردمی پناه اقدام به تولید ماسك‌های بهداشتی به‌صورت روزانه و با همكاری گروه‌های جهادی و مردمی كرده است كه كار خود را از 20 اسفندماه سال 98 آغاز كرد.

این مجموعه مردمی كه در دانشگاه صنعتی شیراز مستقر شده‌اند، روزانه حدود 25 هزار ماسک بهداشتی تهیه، استریل و در میان دستگاه‌های خدماتی، ادارات و گروه‌های جهادی توزیع می‌كنند.

در این راستا كیوان نیازی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس امروز، 19 فروردین‌ماه از فعالیت‌های گروه مردمی پناه فارس در زمینه تولید ماسک و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در دانشگاه صنعتی شیراز بازدید کرد.

وی در این بازدید در خصوص ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازهای این مجموعه با مدیران آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت. همچنین در این برنامه روند تامین اقلام خوراکی و بهداشتی به‌منظور تهیه و توزیع بسته‌های ویژه جشن نیمه شعبان در میان اقشار کم درآمد جامعه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با تأکید بر هم‌افزایی گروه‌های داوطلب مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های پشتیبانی دستگاه‌های دولتی و عمومی، بر ارائه خدمات به مردم بر اساس نگاه‌های علمی و کارشناسانه به‌منظور استفاده بهینه از توانمندی گروه‌های مردمی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha