راه‌اندازی پویش قدردانی از مدافعان سلامت در فارس
کد خبر: 3889649
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

راه‌اندازی پویش قدردانی از مدافعان سلامت در فارس

با هدف روحیه‌بخشی به کارکنان بخش درمان در شرایط شیوع كرونا، پویش بزرگ قدردانی از مدافعان سلامت به‌همت مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مدیریت امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شرایط شیوع كرونا و تلاش‌های شبانه‌روزی كادر درمان در این ایام، پویش بزرگ قدردانی از مدافعان سلامت را راه‌اندازی کرد.

سیدحمیدرضا هدایتی، مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 18 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به این اقدام گفت: با توجه به ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا ویروس جدید در کشور، تصمیم گرفتیم به پاس قدردانی و ارج نهادن به فعالیت این همکاران گرانقدر، پویشی را با موضوع قدردانی از مدافعان سلامت راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: با آغاز پیدایش بیماری کرونا ویروس جدید در کشور، شاهد نمایشی از جلوه‌های ایثار و پایمردی از سوی کارکنان بخش درمان و سلامت جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم که ناخودآگاه یاد و خاطره مردانگی و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را در دل ما زنده می‌کند.

هدایتی افزود: بی‌شک علاوه بر وظیفه ذاتی پزشکی و پرستاران که همانا تأمین سلامت و تندرستی عمومی است، حضور همه جانبه و ارائه چنین نمایشی از وطن دوستی و عشق به وطن در چارچوب هیچ پاداش مادی و تقدیر دنیوی نمی‌گنجد.

وی اظهار کرد: کارزار حمایت از مدافعان سلامت، برای دادن روحیه به این بزرگواران که با جدیت و گذشت، مشغول ارائه خدمت به هموطنان خود هستند تشکیل شده و در واقع حرکتی کوچک در برابر آن همه بزرگی و بزرگواری این عزیزان است.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه از خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز دعوت کرد تا با حضور و عضویت در این پویش ارزشمند، باعث دلگرمی کارکنان و فعالان بخش‌های درمان و سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به‌زودی ربات دیجیتالی ایجاد خودکار کارت‌های شناسایی این کمپین بزرگ، فعال شده و روش استفاده از این ربات نیز در رسانه‌های رسمی دانشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

هدایتی همچنین از پیوستن بخش بزرگی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشكی شیراز، مدیران ارشد و دانشجویان نخبه این مرکز آموزش عالی پزشکی به این پویش خبر داد و از علاقه‌مندان خواست تا کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس واریز کنند.

انتهای پیام
captcha