كمك به مردم سرلوحه كار مسئولان باشد
کد خبر: 3889643
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
آيت‌الله دژكام:

كمك به مردم سرلوحه كار مسئولان باشد

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با تأكید بر اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌ها با یكدیگر گفت: كمك به مردم باید سرلوحه كار مسئولان باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 18 فروردین‌ماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینكه كمك به مردم باید سرلوحه كار مسئولان باشد، گفت: خدمت به مردم یك اصل مهم، پایدار و مقدسی است كه بالاترین اجر را در پیشگاه خداوند متعال دارد.

وی بیان كرد: از سال 98 تا كنون روزهای سختی پشت سر گذاشته‌ایم كه به لطف خدا، همت و تلاش‌های نیروی انتظامی و سایر زحمتكشان نظام، الحمدالله از آن‌ها با سربلندی و موفقیت عبور كردیم كه واقعاً یك كار استثنایی است.

آیت‌الله دژكام با بیان اینكه قدرتمندی امنیت و نظام ما در سطح جهان مثال‌زدنی است، افزود: 2 بار در سال گذشته حركت‌های ضد امنیتی سازمان یافته داشتیم كه به لطف خداوند و همت مسئولان بالاخص نیروی انتظامی كه امنیت مردم را خط قرمز خود می‌داند از این مسائل عبور كردیم.

امام جمعه شیراز با تصریح اینكه ارتباط نیروی انتظامی با بدنه روحانیت محكم، صمیمانه و قوی است، گفت: این ارتباط باید باعث شود ما وظایفان را به درستی انجام دهیم تا آسیب‌های اجتماعی در استان به حداقل ممكن برسد.

وی با بیان اینكه هم‌افزایی و كار هماهنگ با دیگر سازمان‌ها را مدنظر قرار دهیم، گفت: این هم‌افزایی باعث می‌شود عملكرد ما در خدمت‌رسانی به شهروندان موثرتر باشد.

یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس خلاصه‌ای از عملكرد نیروی انتظامی استان در سال گذشته و سال جاری را ارائه كرد.

انتهای پیام
captcha