اقامتگاه‌های موقت کارکنان بیمارستان‌های ویژه کووید-۱۹ در شیراز مهیا شد
کد خبر: 3889277
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

اقامتگاه‌های موقت کارکنان بیمارستان‌های ویژه کووید-۱۹ در شیراز مهیا شد

برای اسکان موقت کارکنان بیمارستان‌های مرجع درمان کووید-۱۹در شیراز، سه اقامتگاه دانشگاهی پس از آماده‌سازی و تجهیز، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران از آماده‌سازی و تجهیز 3 اقامتگاه دانشگاهی برای اسكان موقت كاركنان بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: این اقامتگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی، پذیرای کارکنان متقاضی از بیمارستان‌های مرجع درمان کووید-۱۹ در شیراز است که با هدف پیشگیری از سرایت هرگونه آلودگی احتمالی از محیط بیمارستان به خانه و خانواده کارکنان خط مقدم سلامت، صورت می‌پذیرد.

وی افزود: دو مهمانسرای دانشگاه در مجموعه مرکز بهداشت شهرستان شیراز، از اسفند سال گذشته به اسکان و پذیرایی از این همکاران اختصاص یافته است.

شریفی بیان كرد: همچنین اقامتگاه دیگری نیز با همکاری معاونت امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از دو روز پیش و به‌صورت موقت برای اقامت کارکنان خط مقدم سلامت متقاضی اسکان، تعیین و تجهیز شد.

وی با اشاره به ظرفیت ۸۰ اتاق دو تخت خوابی این اقامتگاه دانشگاهی افزود: تکمیل تجهیزات از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع، انجام شد و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی، آماده پذیرش، اسکان و پذیرایی همکاران حوزه درمان از امروز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز بیان کرد: حفظ سلامت، آرامش و رفاه کارکنان خط مقدم سلامت در مقابله با بیماری کووید-۱۹ به‌عنوان یک اولویت مهم در این معاونت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha