پیگیری رفع مشكلات واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی در فارس
کد خبر: 3889101
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

پیگیری رفع مشكلات واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی در فارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس با تأکید بر رفع مشکل تأمین مواد اولیه و کمبود نیروی انسانی و تسهیل شرایط بازار فروش در راستای افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی تجهیزات بهداشتی و پزشکی گفت: پیگیر حل مشکلات چنین واحدهایی در راستای تأمین مواد اولیه هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، ظفر افشون، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس امروز، 16 فروردین‌ماه از روند تولید چند کارگاه تولید ماسک بهداشتی، در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بازدید و در جریان نحوه فعالیت، میزان توانمند‌یها، ظرفیت و مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدیدها با تأکید بر رفع مشکل تأمین مواد اولیه و کمبود نیروی انسانی و تسهیل شرایط بازار فروش در راستای افزایش ظرفیت تولید این واحدها، از تولیدکنندگانی که در راستای تأمین تجهیزات بهداشتی و پزشکی فعالیت می‌کنند، قدردانی و تأكید كرد: پیگیر حل مشکلات چنین واحدهایی در راستای تأمین مواد اولیه هستیم.
افشون، افزایش تولید را مهم‌ترین عامل در جبران کمبود کالاهای پزشکی دانست و افزود: در راستای افزایش ظرفیت تولید چنین واحدهایی پیگیری‌ها و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: در راستای تهیه، تولید، توزیع و دسترسی آسان مردم به ماسک بهداشتی تلاش‌های زیادی شده است و ضرورت دارد نظارت بر توزیع با جدیت بیشتر ادامه یابد.
 یادآور می‌شود، به دلیل اهمیت سلامت مردم، ضرورت دارد واحدهای تولیدی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی هم تائیدیه محل تولید و هم تائیدیه محصول تولیدی را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha