توزیع رایگان ماسک‌های N۹۵ در مراکز درمانی فارس
کد خبر: 3888744
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

توزیع رایگان ماسک‌های N۹۵ در مراکز درمانی فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از اختصاص تعداد ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵ و سه‌لایه جهت توزیع رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس عصر پنج‌شنبه، ۱۴ فروردین گفت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و تأمین نیازهای اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های فارس، تاکنون ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵  و سه‌لایه به‌صورت رایگان توزیع شده است.

وی با بیان اینكه طبق پیگیری‌ها و اقدامات به عمل آمده این سازمان از وزارت صمت به‌منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا این ماسك‌ها صرفاً برای استفاده در مراکز درمانی فارس اختصاص یافته است، افزود: این تعداد ماسک از طریق شرکت‌های منتخب پخش در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت.

ایزدی بیان كرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، مسئولیت تولید محصولات و ملزومات بهداشتی مرتبط با این بیماری با وزارت صمت بوده است که بر این اساس سازمان صمت استان فارس در حال تلاش مستمر در راستای افزایش میزان تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و مردم در بخش‌های مختلف تولید الکل طبی، محلول و ژل ضدعفونی‌کننده دست، ماسک بهداشتی، دستکش‌های بهداشتی و پد الکلی است.

انتهای پیام
captcha