جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه مدافعان سلامت تداوم یابد
کد خبر: 3888658
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه مدافعان سلامت تداوم یابد

مدیركل ارشاد فارس ضمن قدردانی از تلاش اهالی رسانه استان در بحث مقابله با شیوع كرونا بر لزوم تداوم جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 14 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از فعالیت اهالی رسانه‌های استان در بحث مقابله با شیوع كرونا بر لزوم تداوم جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تأكید كرد و گفت: همچنین از همه تلاش اهالی فرهنگ، ادب و هنر، همکاری رؤسا و اعضای انجمن‌های فرهنگی ـ هنری، تلاش شورای فضای مجازی و همکاران در سراسر استان فارس و قرارگاه رسانه‌ای استان نیز قدردانی می‌كنیم.

وی افزود: همانگونه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از اهالی رسانه به خاطر این همیت سپاس خویش را اعلام داشته است، اینجانب نیز برای اطلاع‌رسانی درست و به موقع از دوران شیوع ویروس کرونا و چگونگی مقابله با آن خواستار تلاش بیش از پیش رسانه‌های صاحب قلم و اندیشمند در کنار مدافعان سلامت برای عبور از این بحران هستم و در کنار همکارانم از خدای بزرگ توفیق روز افزونی را آرزومندیم تا جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد.

سهرابی یادآور ‌شد: استان ادب‌پرور فارس و سایر استان‌های میهن عزیزمان ایران، در یک ماه و نیم اخیر با ابتلای دشواری مواجه است که تاریخ ایران بلکه جهان در یک قرن اخیر به خاطر نداشته و ندارد. در این دوره سخت، همکاران خوب رسانه‌ای اعم از مدیران و خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران و تصویربرداران در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب این دوره پویش عظیم رسانه‌ای داشته و دارند.

مدیرکل ارشاد فارس گفت: با اهتمام رسانه‌ها، هم‌اکنون موضوعات گوناگون مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و ... با شناخت هم‌استانی‌ها همراه است و آمادگی روانی و اجتماعی عمومی رو به افزایش است. نمونه‌های آن را در موضوعات مشارکت مردم در خودداری از سفرهای نوروزی و نیز در همراهی آنان با طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» مشهود و عیان است. بی‌تردید در این آگاهی و همراهی عموم، سهم رسانه‌های استان نیز بسیار جدی و اساسی بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در پایان گفت: بار دیگر از این جهاد رسانه‌ای در استان تقدیر داشته و امیدواریم که این همگامی با جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و در فرصتی نزدیک، شهر و استان و کشوری سالم و مقتدر را در فرا راه خویش داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha