مهلت ثبت‌نام در طرح «نورالثقلین ۱» تمدید شد
کد خبر: 3888613
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

مهلت ثبت‌نام در طرح «نورالثقلین ۱» تمدید شد

دبیر اجرایی قرارگاه قرآنی جوانان فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح «نورالثقلین ۱» طرح آموزش صوت و لحن در فضای مجازی خبر داد.

سیدمصطفی موسوی، دبیر اجرایی قرارگاه قرآنی جوانان فارس در گفت‌وگو با ایكنا، با اشاره به برگزاری طرح «نورالثقلین 1» در این استان، گفت: این طرح به‌منظور آموزش صوت و لحن سوره مباركه تكویر در فضای مجازی و در ایام قرنطینه خانگی به‌همت قرارگاه قرآنی جوانان استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه مؤسسه قرآنی ذكر جمیل نیز در اجرای این طرح همكاری دارد، گفت: پیش از این مهلت ثبت‌نام در این طرح سه‌شنبه، 12 فروردین‌ماه اعلام شده بود كه به دلیل استقبال از طرح این مهلت تا ساعت 20 روز جمعه، 15 فروردین‌ماه تمدید شد.

موسوی با بیان اینكه این طرح با تدریس اساتید كشوری در دو بخش بانوان و آقایان اجرا می‌شود، گفت: در بخش آقایان عطاءالله امیدواری و در بخش بانوان زهرا حسین‌پور از قاریان برجسته استان فارس تدریس خواهند داشت.

دبیر اجرایی قرارگاه قرآنی جوانان فارس یادآور شد: این دوره آموزشی ویژه دانش‌آموزان کلاس‌های دوم تا پنجم ابتدایی برگزار می‌شود ولیکن دانش‌آموزان سایر مقاطع تحصیلی تا کلاس هفتم نیز در صورتی که توانمندی صوتی لازم جهت تقلید از استاد عبدالباسط را داشته باشند، می‌توانند در این دوره ثبت‌نام كنند.

وی بیان كرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند شركت در این دوره باید مطابق با جدول آموزشی دوره، فایل صوتی تلاوتِ خود را از آیات مشخص شده توسط استاد ـ که در طول مدت اعلام شده تمرین كرده است ـ را در گروه واتساپی کلاس ارسال كنند و استاد جلسه پس از دریافت فایل صوتی قرآن‌آموز، نکات اصلاحی لازم و اشکالات موجود  در تلاوت هر دانش‌آموز را درباره ارتقای سطح تلاوت ایشان در همان گروه تقدیم خواهد كرد.

موسوی در پایان با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این طرح گفت: متقاضیان شركت در طرح مبلغ 40 هزار تومان را به شماره حساب  ۵۴۲۰۹۶۷۲۶۰ بانک ملت به نام مؤسسه ذکر جمیل فارس و یا شماره كارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۸۰۶۸۱۷۴۵ واریز و تصویر رسید واریزی همراه با نام و نام خانوادگی دانش‌آموز و مقطع تحصیلی را در پیام‌رسان واتساپ به شماره اعظم جاوید ۰۹۱۷۶۰۳۳۵۶۸ ارسال كنند.

انتهای پیام
captcha