شكست كرونا نیاز به اراده مثال‌زدنی مردم ایران دارد
کد خبر: 3888488
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
موسوی:

شكست كرونا نیاز به اراده مثال‌زدنی مردم ایران دارد

رئیس كل دادگستری فارس، شیوع كرونا را یكی از آزمون‌های ملت ایران دانست و گفت: برای مقابله و شكست این ویروس منحوس به اراده مثال‌زدنی مردم نیاز داریم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری استان شب گذشته، 12 فروردین‌ماه در جمع رؤسا و دادستان‌های حوزه‌ قضایی استان با اشاره به شرایط شیوع كرونا با بیان اینكه موضوع گسترش ویروس منحوس كرونا یكی دیگر از آزمون‌های ملت ایران است، گفت: برای مقابله و شكست این ویروس منحوس به اراده مثال‌زدنی مردم نیاز داریم.

وی، توجه به سلامت مردم را از وظایف دستگاه قضایی دانست و گفت: خوشبختانه غالب مردم فهیم استان با درک شرایط ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا همکاری لازم را با مسئولان دارند ولی با معدود افرادی که ضوابط تعیین شده را رعایت نکنند در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

موسوی خطاب به رؤسا و دادستان‌های حوزه قضایی استان گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای هدایت و ارشاد مردم برای ماندن خانه به خصوص در روز 13 فروردین و در صورت لزوم برخورد با معدود افراد متخلف استفاده شود.

رئیس كل دادگستری فارس در ادامه سخنان خود گفت: امروز اقتدار نظام ولایی جمهوری اسلامی در سراسر جهان ریشه دوانده كه این امر حاصل وحدت مردم در سایه ولایت فقیه است و تاكنون با پیروی از منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب در طول بیش از چهل سال پس از  استقرار نظام اسلامی از فراز و نشیب‌های گوناگونی عبور و حوادث مختلف ناشی از دشمنی استكبار را با سربلندی پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام
captcha