سلسله دروس تدبر در قرآن در فارس آغاز شد
کد خبر: 3888476
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
به‌صورت مجازی؛

سلسله دروس تدبر در قرآن در فارس آغاز شد

سلسله دروس تدبر در قرآن در فضای مجازی از سوی قرارگاه قرآنی جوانان استان فارس از امروز آغاز به كار كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، یكی از برنامه‌های قرارگاه قرآنی جوانان استان فارس در شرایط شیوع كرونا توجه به مباحث آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی است كه راه‌اندازی سلسله دروس تدبر در قرآن نیز یكی از این فعالیت‌هاست.

در این راستا كانال سلسله دروس تدبر در قرآن كریم در نرم‌افزار واتس‌آپ به نشانی https://chat.whatsapp.com/GJSXrUuw8gj2TwItmqTGt2 از صبح امروز، 13 فروردین‌ماه آغاز به كار كرد.

این كانال جهت ارائه دروس تدبر در قرآن اساتید مطرح کشوری تشکیل شده است که سلسله دروس آن‌ها را به‌صورت متنی، کلیپ تصویری و پادکست صوتی در كانال مذكور ارائه می‌شود.

نخستین استاد این دوره حجت‌الاسلام والمسلمین صبوحی، یكی از مدرسان حوزه علمیه قم هستند كه 13 جلسه درباره تدبر در قرآن كریم در این گروه مباحثی را مطرح می‌كنند.

بعد از آن بناست از اساتیدی چون حجت‌الاسلام والمسلمین بادامی، یكی از اساتید تدبر در قرآن كریم استان فارس و حجت‌الاسلام والمسلمین سبوحی نیز یكی از اساتید نام‌‌آشنای این عرصه در شیراز استفاده شود البته ممكن است اساتید دیگری هم به این طرح اضافه شوند.

یادآور می‌شود، پیش از این یكی از فعالیت‌های اصلی قرارگاه قرآنی جوانان فارس برپایی كرسی‌های تلاوت و تدبر در قرآن كریم در دانشگاه‌های شیراز بود كه به دلیل شیوع كرونا فعلاً این فعالیت‌ها تعطیل شده و به فضای مجازی منتقل شده است.

انتهای پیام
captcha