ضدعفونی كردن مراكز درمانی و مناطق حاشیه‌ای شیراز توسط خودروهای جنگ نوین ارتش
کد خبر: 3888359
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

ضدعفونی كردن مراكز درمانی و مناطق حاشیه‌ای شیراز توسط خودروهای جنگ نوین ارتش

فرمانده تیپ 37 زرهی شیراز از ضدعفونی كردن معابر شهری و مناطق حاشیه‌‌ای و همچنین برخی از بیمارستان‌های شیراز توسط یك دستگاه درخش 8، یكی از ماشین‌های جنگ نوین برای مقابله شیوع كرونا خبر داد.

عباس عطاءاللهی، فرمانده تیپ 37 زرهی در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، به تشریح فعالیت‌های این تیپ برای مقابله با شیوع كرونا پرداخت و گفت: در راستای مأموریت‌هایی كه از قرارگاه زیست محیطی نزاجا با محوریت قرارگاه فارس به ما ابلاغ شده بود، یكسری اقدامات را برای حفظ سلامت مردم انجام دادیم.

وی افزود: یكی از فعالیت‌های ما در این راستا، ضدعفونی كردن معابر و اماكن عمومی است كه این كار را با استفاده از یك دستگاه درخش 8، یكی از ماشین‌ها جنگ نوین انجام دادیم.

عطاءاللهی اظهار كرد: تاكنون مناطق اطراف شیراز نظیر دشت چنار و همچنین بیمارستان‌ نمازی و سایر اماكن و معابر عمومی شهر شیراز را ضدعفونی كرده‌ایم كه این كار به‌صورت مستمر از اسفندماه آغاز كرده و همچنان ادامه خواهیم داد.

فرمانده تیپ 37 زرهی با یادآوری اینكه كار ضدعفونی كردن معابر در قالب رزمایش بزرگ نیروی زمینی انجام می‌شود، گفت: فعالیت دیگر ما در این راستا برپایی 3 پست امدادی به‌منظور غربالگری مردم برای كنترل شیوع كرونا است.

وی بیان كرد: علاوه بر این‌ها یك دستگاه آمبولانس نیز با كمك نیروهای انتظامی به پلیس راه سپیدان ـ شیراز اعزام كردیم تا در صورت نیاز استفاده شود.

انتهای پیام
captcha