برخورد با تجمع شهروندان در تفرجگاه‌های شیراز طی ایام 12 و 13 فروردین
کد خبر: 3888351
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

برخورد با تجمع شهروندان در تفرجگاه‌های شیراز طی ایام 12 و 13 فروردین

شهردار شیراز اعلام كرد كه به‌منظور جلوگیری از شیوع كرونا ویروس، با تجمع شهروندان در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها طی روزهای 12 و 13 فروردین برخورد خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر اسكندرپور، شهردار شیراز امروز، 12 فروردین‌ماه طی پیامی خطاب به شهروندان گفت: علی رغم اینکه با برخورد قهری موافق نیستم اما با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در شیراز، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شهرداری شیراز با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه، از تجمع شهروندان در معابر، پارک‌های حاشیه‌ای و تفرجگاه‌ها جلوگیری، با هرگونه تجمع با قاطعیت برخورد می‌کند و خودروی آن‌ها جریمه می‌شود.

بنا بر این گزارش، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز روز گذشته اعلام كرده بود كه کلیه راه‌های ارتباطی منتهی به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و این مسیرها با استقرار نیروهای انتظامی کنترل می‌شود.

وی همچنین تأكید كرده بود پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha