تعیین فرآیند دریافت هدایای مردمی برای یاری حوزه بهداشت و درمان در فارس
کد خبر: 3888172
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

تعیین فرآیند دریافت هدایای مردمی برای یاری حوزه بهداشت و درمان در فارس

فرآیند اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف رعایت اصول قانون و اطمینان از کیفیت و سلامت کالاهای اهدایی تعیین شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 11 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با سپاس از اقدام‌های خیرخواهانه و خداپسندانه هم‌وطنان و هم‌استانی‌ها در یاری حوزه بهداشت و درمان به ویژه در موضوع مقابله با بیماری نوپدید کووید۱۹ گفت: پیرو مصوبه کمیته دانشگاهی مقابله با کووید۱۹، فرآیند اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی با بررسی کارشناسی و برگزاری نشست مشترک با سایر واحدهای مربوط در دانشگاه، تهیه و مشخص شده است.

وی در خصوص چگونگی دریافت کمک‌های نقدی بیان کرد: تنها شماره حساب‌های مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس و کمک‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مورد تأیید است و هرگونه پرداخت به حساب اشخاص حقیقی جنبه قانونی ندارد.

شریفی همچنین در خصوص دریافت هدایای غیرنقدی گفت: تعیین هویت فرد یا مؤسسه اهداکننده، تأیید سلامت کالا از سوی کارشناسان، صدور رسید انبار، صدور برچسب اموال کالاهای اموالی، ثبت در سامانه حسابداری تعهدی و مصرف بر اساس درخواست و نیت اهداکنندگان، در فرآیند تهیه شده مشخص و تأکید شده است.

انتهای پیام
captcha