حمایت دولت از کسب و کارهای اینترنتی
کد خبر: 3888153
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

حمایت دولت از کسب و کارهای اینترنتی

استاندار فارس با اشاره به اقدامات مؤثر در خصوص مقابله با شیوع كرونا، نظارت بر بازار و حمایت از کسب و کار اینترنتی را از دیگر اهداف دولت در کنترل بازار در این شرایط عنوان کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس عصر دیروز، 10 فروردین‌ماه با اشاره به اقدامات موثر در خصوص مقابله با شیوع کرونا گفت: با اجرای طرح  فاصله‌گذاری اجتماعی الزامات ویژه‌ اجرایی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی لحاظ شده که نتایج مطلوبی خواهد داشت.
وی افزود: تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در کادر درمانی و بهره‌گیری از متخصصین در این ایام از جمله مصوبات ستاد ملی مقالبه با ویروس کرونا است و در این راستا حفاظت از کادر درمان نیز به‌شدت دنبال خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه کنترل تردد و سفرهای غیر ضروری مورد تأکید جدی عوامل انتظامی قرار دارد، گفت: غربالگری مسافران از طریق تلفن همراه اقدامی دیگر برای کنترل و شناسایی بیماران است که با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت.
استاندار فارس، نظارت بر بازار و حمایت از کسب و کار اینترنتی را از دیگر اهداف دولت در کنترل بازار عنوان کرد و گفت: صدا و سیما با همکاری وزارت صمت نسبت به معرفی شرکت‌های معتبر فروش اینترنتی اقدام خواهد کرد.
رحیمی، کاهش حجم نیروهای اداری و اجرای روش دورکاری را از دیگر تصمیمات این ستاد عنوان و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مردم به شرایط مطلوبی در مقابله با این بیماری دست خواهیم یافت.

 

انتهای پیام
captcha