طلبكاران منصف و بخشنده در شرایط شیوع كرونا معرفی شوند
کد خبر: 3887865
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
رئیس كل دادگستری فارس:

طلبكاران منصف و بخشنده در شرایط شیوع كرونا معرفی شوند

رئیس كل دادگستری فارس ضمن تقدیر از افراد طلبكاری كه در شرایط شیوع كرونا، اجاره بها یا سایر تعهدات مالی خود را تقلیل داده یا بخشیده‌اند، گفت: ذکر نام این افراد و اعلام این گونه امور حسنه نوعی اشاعه معروف است و از همه مردم و رسانه‌ها می‌خواهم این موارد را معرفی و این اعمال خیر را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 9 فروردین در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه برخی اصناف و مشاغل در این ایام تعطیل با کاهش شدید در آمد مواجه شده‌اند، گفت: انتظار جامعه اسلامی از افرادی که تمکن بیشتری دارند این است که در صورت داشتن طلب، متناسب با شرایط امروز از به اجرا گذاشتن اسناد مالی خود، خودداری کنند و از طلب خود چشم‌پوشی یا آن را تقلیل دهند.

وی افزود: این روزها هنگام امتحان و یاری رساندن مردم به یکدیگر است و من از افرادی که از مطالبات خود در این راستا گذشته و امتحان خوبی پس داده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم و ان‌شاء‌الله خدای متعال قدردان این نیکی‌ها خواهد بود.

موسوی خطاب به آحاد مردم و مسئولان گفت: ذکر نام این افراد و اعلام این گونه امور حسنه نوعی اشاعه معروف است و از همه مردم و رسانه‌ها می‌خواهم این موارد را درشت‌نمایی و این اعمال خیر را به اطلاع مردم برساند.

رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد حسنه عمومی شاهد ازدیاد چک‌های برگشتی و دعاوی مطالبه در آینده نباشیم.

انتهای پیام
captcha