استعدادیابی قرآنی در سپاه فارس / سپاه، قاسم سليمانی‌های گمنام زيادی دارد
کد خبر: 3887751
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

استعدادیابی قرآنی در سپاه فارس / سپاه، قاسم سليمانی‌های گمنام زيادی دارد

مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو در سال جدید، از اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد قرآنی در مجموعه سپاه و بسیج خبر داد.

محسن خبیر، مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت گل‌های باغ نبوت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) گفت: دعاهای ما در ابتدای سال این باشد كه با اذن الهی و مدد امام حسین(ع) امسال سال ظهور باشد و همگی در ركاب حضرت بقیةالله‌الاعظم سربازی كنیم.

وی افزود: آیت‌الله فاطمی‌نیا در ارتباط با تشخیص میزان انس انسان‌ها نسبت به امام زمان(عج) می‌فرمایند، ببینید ارتباط فرد با قرآن چقدر است، با همان میزان با امام زمانش نیز در ارتباط است؛ پس خوشا به حال خاندان كلام وحی كه انس دائمی با قرآن كریم دارند.

خبیر بیان كرد: امیدواریم در سال جهش تولید كه به فرموده امام خامنه‌ای نام‌گذاری شده است، ما هم بتوانیم در بحث برنامه‌های قرآنی فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم و گستره فعالیت‌های قرآنی در مجموعه سپاه و بسیج را افزایش دهیم.

وی تأكید كرد: مدیریت قرآن و عترت سپاه فجر همچون سال‌های گذشته در سال جاری هم طی دستورالعمل‌هایی كه دریافت كرده است، برنامه‌های قرآنی از قبیل طرح سراسری حفظ قرآن ویژه كاركنان پایور و وظیفه در دو بخش بانوان و آقایان را اجرا می‌كند.

مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس از اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد قرآنی در مجموعه سپاه و بسیج در سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح بنا داریم تا افرادی كه در زمینه فعالیت‌های قرآنی مستعد هستند را شناسایی و جذب كنیم تا بتوانیم با تقویت سطوح آنان افتخارآفرینی قرآنی برای استان فارس داشته باشیم.

خبیر ابراز امیدواری كرد كه با گذشت از مرحله بیماری كرونا دوباره جمع‌های قرآنی را فعال كرده و محفل‌های قرآنی در حرم‌های مطهر شیراز با حضور قاریان استانی، كشور و بین‌المللی برگزار كنیم.

اولين روز پاسدار بدون حاج قاسم 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه امسال روز پاسدار نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است، گفت: امسال بزرگ پاسدار انقلاب اسلامی، سپهبد شهید قاسم سلیمانی در میان ما نیست و فقدان ایشان برای ما بسیار سنگین است، اگرچه سپاه، حاج قاسم‌های زیادی تربیت كرده است ولی الگوی ما حاج قاسم بود كه امسال در میان ما نیست.

مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس با تأكید بر اینكه در بین پاسداران افرادی گمنامی هستند كه همچون قاسم سلیمانی‌ها دارند زندگی می‌كنند و ارادتشان به نظام و انقلاب و رهبری همچون آن شهید بزرگوار است، گفت: امیدواریم قاسم سلیمانی‌ها مشمول دعای امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب قرار گیرند و روز به روز بر معنویت آنان افزوده شود.

انتهای پیام
captcha