جریمه 5 میلیون ریالی و توقیف خودرو؛ در انتظار قانون‌شكنان طرح كاهش زنجیره انتقال كرونا
کد خبر: 3887746
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد:

جریمه 5 میلیون ریالی و توقیف خودرو؛ در انتظار قانون‌شكنان طرح كاهش زنجیره انتقال كرونا

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به اجرای طرح كاهش زنجیره انتقال بیماری كرونا گفت: پلیس با محدود کسانی که بخواهند در اجرای این طرح خلل وارد کنند، برخورد قانونی داشته و ضمن جریمه پنج میلیون ریالی، خودروهای آنان را تا یک ماه توقیف خواهد کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام‌ بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس عصر جمعه، هشتم فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران با تأکید بر کنترل شدید ورودی‌ها و خروجی‌های سطح استان و به ویژه شهر شیراز، گفت: طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا همزمان با سایر مناطق کشور در سطح استان آغاز شد.

وی افزود: از شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز تقاضا داریم تا از مسافرت‌های نوروزی صرف‌نظر کنند و در خانه بمانند تا زنجیره این بیماری قطع شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه این طرح در سراسر استان اجرایی شده است، گفت: در این راستا از محدود افرادی که به استان فارس سفر کرده‌اند، درخواست داریم تا هر چه زودتر به محل زندگی خود برگردند.

حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در راستای اجرای این طرح، افزود: بدون شک پلیس با محدود کسانی که بخواهند در اجرای این طرح خلل وارد کنند، برخورد قانونی داشته و ضمن جریمه پنج میلیون ریالی، خودروهای آنان را تا یک‌ ماه توقیف خواهد کرد.

وی با تأکید بر اجرای قاطع این طرح توسط پلیس، افزود: محورهای فرعی نیز توسط گشت‌های سیار کنترل و از ورود افراد غیر بومی به سطح شهرها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha