پیشتازی پاسداران در خدمت‌رسانی به مردم / كمک به مدافعان سلامت در شرایط شیوع كرونا
کد خبر: 3887741
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱

پیشتازی پاسداران در خدمت‌رسانی به مردم / كمک به مدافعان سلامت در شرایط شیوع كرونا

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با بیان اینكه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در عرصه خدمت‌رسانی به مردم پیشگام و پیشتاز بوده‌اند، فعالیت پاسداران در كنار بسیجیان و در قالب گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی و سازندگی را در تمام برهه‌ها به خصوص شرایط بحرانی یادآور شد.

قاسم علی‌پور، معاون اجرایی سپاه فجر فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد سراسر نور شعبانیه، میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) و همچنین روز پاسدار، سخنان تاریخی امام خمینی(ره) درباره سپاه را یادآور شد.

وی گفت: امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود كشور هم نبود. هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز که در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم به اهمیت فرمان هوشمندانه امام خمینی(ره) در سطح داخلی و خارجی و بین‌الملل بیشتر پی می‌بریم و به فضل خدا امروز تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته) سپاه با رویکرد پیش‌روندگی و پیش‌برندگی سرزنده‌تر و بالنده‌تر در همه عرصه‌ها جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن انجام وظیفه می‌كند.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با بیان اینكه پاسداران انقلاب اسلامی همواره و در تمام برهه‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به مردم پیشگام و پیشتاز بوده‌اند، گفت: در استان فارس هم سپاه در رده‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

علی‌پور بیان كرد: سپاه فجر فارس با ظرفیت نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌ها و ۲۲ قشر بسیج علاوه بر ایجاد و برقراری امنیت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، خدمت‌رسانی در قالب گروه‌های جهادی و محرمیت‌زدایی و سازندگی، حل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی، کمک به بازاریان و اصناف، افزایش ظرفیت سرانه ورزشی و زیرساخت، ارتقای علمی و سواد رسانه‌ای، خدمت‌رسانی در حوادث غیر مترقبه اعم از سیل و زلزله و اخیراً هم در شیوع بیماری کرونا به‌صورت شبانه‌روزی و با حضور داوطلبانه بسیجیان ارزشمند اقدامات در خوری را انجام داده است.

وی تأكید كرد: بدون شک سپاه و بسیج با هم آنچنان عجین هستند که وجود هر یک به دیگری وابسته است و در استان فارس بسیجیان در همه عرصه‌ها داوطلبانه و با خلوص نیت اقدام می‌کنند.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس اقدامات سپاه را در ایام شیوع كرونا یادآور شد و گفت: در شرایط شیوع كرونا، بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی به‌صورت داوطلبانه اقدامات مختلفی شامل ضدعفونی، کمک به کادر درمانی، راه‌اندازی کارخانجات مختلف مربوط به این عرصه با همکاری دستگاه‌ها، کنترل ورودی‌ها و سنجش بیماری در مبادی ورودی شهرها و اقدامات دیگر در قالب قرارگاه زیستی شفا را انجام داده و همچنان در حال انجام هستند.

سپاه بدون هیچ چشم‌داشتی خدمت می‌كند

علی‌پور تأكید كرد: به‌طور خلاصه سپاه در همه عرصه‌ها برای خود وظیفه تعریف کرده و به‌صورت هم‌افزا با همه دستگاه‌ها و نهادها بدن چشم‌داشت خاصی اقداماتی را انجام داده است.

وی یادآور شد: برای اینجانب جای بسی افتخار است که در کنار سایر همکاران عزیر و بسیجیان گرانقدر و با وجود فرماندهان ارزشمند در لباس سبز و مقدس سپاه و با حضور بسیجیان جان بر کف، برای مردم عزیز و فهیم استان و کشورمان انجام وظیفه می‌کنم.

آرزوی تمام پاسداران، پیوستن به سلطان عشق است

معاون اجرایی سپاه فجر فارس باز هم سالروز ولادت امام حسین(ع) را تبریک گفت و افزود: بدون شک تقارن روز پاسدار با میلاد سراسر نور بزرگ پاسدار اسلام امام حسین(ع) باعث تبرک این نهاد انقلابی شده و آرزوی همه پاسداران شهادت در این راه ارزشمند و همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

علی‌پور اظهار كرد: امروز دشمنان به خصوص شیطان بزرگ آمریكا در همه عرصه‌ها در مواجهه با نیروهای مسلح و سپاه پاسداران شکست خورده هست و همه تلاش خواهیم کرد تا در مقدمه ظهور نقش داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha