آیا زمان اقدام جدی برای ظهور منجی فرا نرسیده است
کد خبر: 3886699
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
یادداشت /

آیا زمان اقدام جدی برای ظهور منجی فرا نرسیده است

آیا وقت آن نرسیده که در خصوص ظهور حضرت بقیةالله(عج) اقدامی جدی كنیم؟ آیا زمان آن رویداد عظیم هم‌اکنون نیست؟ آیا صدای ظلم و جور و بیماری و بلایای طبیعی و سماوی را نمی‌شنویم و نمی‌بینیم؟

به گزارش ایكنا از فارس، بهار آمد و با نسیم نوازش‌بخش و روح نوازش بوی طراوت و تازگی را برای انسان ها به ارمغان آورد.

بهاری که با طلیعه خود سایه باعظمت باب‌الحوائج(حضرت موسی‌بن جعفر-علیهماالسلام-) را بر سر بشریت گسترده است و چشم‌های دل و جان همه مشتاقان کوی دلدار را روانه مضاجع پر نور و با صفای ائمه اطهار(علیهم‌السلام) می‌كند؛ زیرا دیگر قدم‌ها را اجازه حضور در آن سراپرده‌های بهشت نیست و این نعمت به‌واسطه وجود دلایل شرعی و منطقی بر دلدادگان حرام است.

و حرمان این واقعه جانگداز عده‌ای را برآن داشت تا با صحنه‌گردانان متظاهر دین فریب به بارگاه دخت موسی‌ابن جعفر(علیهم‌السلام) یورش برده و هتک حرمت كنند! حاشا به آن فریب‌خوردگان!!

روی سخنم با معاندین و دشمنان نیست بلکه با دوستانی است که بعضاً با این اقدام به‌صورت مخفی و آشکار در فضای مجازی و ... هم‌نوایی می‌کنند! چه شده که بستن حریم سراسر نور آن عزیزان که قطعه‌ای از بهشت خوانده شده دل شما را به درد آورده است اما از عدم حضور بهشتی منجی آخرین برنمی‌آشوبید؟ چرا بر سینه و سر نمی‌زنید و گروه و هیئت و تجمع دل‌سوختگان را در سراسر دنیا فراهم نمی‌آورید و با نوای برخاسته از جانتان سر نمی‌دهید که الهی نشکو الیک فقد ولینا...شاید که خدای متعال بر احوال زار ما بندگان روسیاهش مانند همیشه و هر لحظه، ترحم آورد و سال‌های فراغ را به ثانیه مبدل سازد؛ همان‌گونه که برای بنی اسرائیل اتفاق افتاد.

ما محبین اهل بیت(علیهم‌السلام) آیا وقت آن نرسیده که در خصوص ظهور حضرت بقیةالله(عج) اقدامی جدی كنیم؟ آیا زمان آن رویداد عظیم هم‌اکنون نیست؟ آیا صدای ظلم و جور و بیماری و بلایای طبیعی و سماوی را نمی‌شنویم و نمی‌بینیم؟ این صاحب یوم‌الفتح؟ آیا این کلام‌های زرین باید صرفاً در دعا و به‌قصد ثواب خوانده شود، ـ گرچه پاداش دعا به خودی خود می‌رسد ـ یا باید ذکر مدام و پرچم و نشانه تمامی اقدامات ما منتظران شود؟

شروع سال جدید که به نام زیبای جهش تولید مزین شد، می‌تواند نه تنها عرصه اقتصادی را دربرگیرد، بلکه صاحب‌نظران، اساتید و جوانان پرتلاش این مرز و بوم را که دغدغه فرهنگی دارند و به فرمایش مقتدای خود رهبر معظم انقلاب معتقدند که فرمود: این دغدغه از آن مواردی است که خواب را بر انسان حرام می‌کند( نقل به مضمون) برانگیزد تا در تولید مفاهیم مهدوی نیز جدیت و تلاش صدچندان کنند تا سال جدید سال ظهور و تشریف فرمایی آقای مستضعفان عالم باشد که فرمود: « وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ؛ و خواستیم بر كسانى كه در آن سرزمین فرو دست‏ شده بودند منت نهیم و آنان را پیشوایان [مردم] گردانیم و ایشان را وارث [زمین] كنیم» (آیه 5 سوره قصص)

باید پای در رکاب کرد و بر خصم زمانه تازید، دیگر زمان آغاز شده است که کنج عافیت طلبیدن حرام است. باید زمینه‌های ظهورش را فراهم آوریم نه اینکه منتظر باشیم ایشان بیایند و مشکلات ما را حل کنند! باید تلاشمان به جهشی عظیم ختم شود و از رویکردهای حسینی وار غافل نشویم که ( ... سفینةالحسین اسرع...)

مائیم و نوای بی‌نوایی/  بسم‌الله اگر حریف مایی

یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد...سال نو مبارک

حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی، مدیرعامل صیانت از نهاد خانواده فارس

انتهای پیام
captcha