حماسه آفرینی جهادگران البرزی/ راه‌اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک
کد خبر: 3886690
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷

حماسه آفرینی جهادگران البرزی/ راه‌اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک

همزمان با شروع به کار قرارگاه ملی دانشجویی مبارزه با کرونا در کشور، قرارگاه دانشجویی استان البرز هم با حضور همیشه در صحنه جهادگران در حال خدمت‌رسانی است.

حماسه آفرینی جهادگران البرزی/ راه‌اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، بهنام نظری مسئول قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا استان البرز گفت: تمامی تیم‌های جهادی دانشجویی با حضور به موقع در صحنه مشغول خدمت رسانی هستند که این خدمات شامل پخش پمفلت های آموزشی، اعزام تیم‌های آموزشی، ضدعفونی محیط‌های درگیر ازجمله معابر، عابربانک‌ها، مدارس و پارک‌ها، توزیع بسته‌های حمایتی غذایی، بهداشتی در بین قشر کم درآمد و روز مزد، تولید شیلدهای محافظ صورت برای همکاران درمانی و راه اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک در استان است.
وی در ادامه افزود: در بدو تشکیل قرارگاه پس از جلسات متعددی که با دانشگاه علوم پزشکی البرز اعم از ستاد فعالیت‌های جهادی، مدیریت گروه عفونی استان، اداره مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی داشت، توانسته است خدمات شایان و ارزنده‌ای را در راستای مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان به مردم ارائه دهد.
این قرارگاه با در اختیار گرفتن کارگاه دوزندگی دانشکده فنی کرج، یکی از بزرگترین کارگاه‌های تولید ماسک استان را راه‌اندازی کرده است که با پتانسیل تولید روزانه پنج هزار عدد ماسک مشغول به فعالیت است.
تمامی نیروهای این کارگاه داوطلبان جهادی بوده و در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کنند.
گفتنی‌است نظارت بهداشتی بر فعالیت این کارگاه برعهده گروه بهداشت حرفه‌ای دانشکده بهداشت است و تمامی ماسک‌های تولیدی توسط اشعه فرابنفش استریل شده ودر بسته بندی‌های مناسب توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha