هیچ مكانی برای اسكان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است
کد خبر: 3886544
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

هیچ مكانی برای اسكان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینكه خودروهایی كه قصد آمدن به فارس را دارند در كلیه ورودی‌ها توسط عوامل امدادی و خدماتی بهداشتی بررسی می‌شود، گفت: هیچ مكانی برای اسكان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، یوسف ملك‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی فارس امروز، 29 اسفندماه گفت: پلیس سال نو را با در نظر گرفتن شرایط حساس کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا با شعار «سلامت خانواده-امنیت جامعه » شروع می‌کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و سایر یگان‌های امدادی و خدماتی استان در خصوص پیشگیری و مهار بیماری کرونا، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم و به یک وضعیت مطلوب برسیم.

ملك‌زاده بیان كرد: پلیس فارس برای ارتقای احساس امنیت با توجه به شرایط موجود، اقدام به تقویت و افزایش گشت‌های انتظامی، پیشگیری و ترافیکی كرده است.

وی با بیان اینكه در ایام تعطیلات نوروز یك هزار واحد گشت با رویکرد پیشگیری از جرم به کارگیری شده است، گفت: در 48 ساعت گذشته با برنامه‌ریزی و تمهیدات انجام شده، 35 درصد كل جرایم و 70 درصد از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش یافته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: درحال حاضر امنیت مطلوبی در فارس برقرار است و از شهروندان درخواست داریم پلیس را همکاری کنند و به مقررات پایبند باشند.

ملك‌زاده با اشاره به اینكه در ورودی همه شهرهای منتهی به استان فارس نیروی انتظامی در كنار دانشگاه علوم پزشكی، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها قرار دارند و خودروها را كنترل می‌كنند، گفت: هیچ مكانی برای اسكان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است.

وی با بیان اینكه برابر بررسی صورت گرفته در هتل‌های استان فارس تنها 60 نفر مسافر اسكان دارند كه قبل از شیوع بیماری كرونا در آنجا اسكان داشته‌اند، گفت: در 48 ساعت گذشته فقط یك نفر مسافر در یكی از هتل‌ها اسكان داشته كه وی پزشك بوده و برای ارائه خدمات در بیمارستان‌ها وارد استان شده است.

در پایان جانشین فرماندهی انتظامی استان از هموطنان خواست از هرگونه سفر غیرضروری به فارس خودداری كنند و در صورت الزام به مسافرت، با خادمان خود در تیم‌های امدادی مستقر در ورودی شهرها همكاری لازم داشته باشند.

انتهای پیام
captcha