توزیع 150 بسته بهداشتی و معیشتی از محل موقوفه تاجر شیرازی
کد خبر: 3886469
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷
در شیراز انجام می‌شود؛‌

توزیع 150 بسته بهداشتی و معیشتی از محل موقوفه تاجر شیرازی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از تهیه و توزیع 150 بسته بهداشتی و معیشتی برای نیازمندان در آستانه فرا رسیدن سال نو از محل موقوفه میرزا هادی عطار شیرازی و كمك‌های خیران خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت:‌ 150 بسته بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان شیراز توزیع خواهد شد.

وی افزود: این بسته‌ها از محل موقوفه میرزا هادی عطار شیرازی و كمك‌های خیران و مراكز افق حرم‌های سیدنظام الدین محمود شاه داعی الی الله و قدمگاه حضرت ابوالفضل(ع) شیراز تأمین شده‌اند.

حسینی به محتوای این بسته‌ها اشاره كرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، رب، روغن، لپه، شكلات، ماكارونی، چای، قند، ژل ضدعفونی كننده، اسپری ضدعفونی‌كننده و دستمال كاغذی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز گفت: اگر تا زمان توزیع این بسته‌ها ماسك به دستمان رسید، ماسك هم به این بسته‌ها اضافه می‌شود البته پارچه تولید ماسك را در اختیار داریم اما هنوز جایی پیدا نكردیم كه این ماسك‌ها را آماده كند.

وی درباره موقوفه میرزا هادی عطار شیرازی نیز گفت: این موقوفه معروف به موقوفه تاجر شیرازی است كه در سال 1337 هجری قمری و با نیت طبخ غذا در طول سال برای سلامتی امام زمان(عج) وقف شده است.

انتهای پیام
captcha