نوای دعای توسل از بارگاه حرم آستانه شیراز پخش می‌شود
کد خبر: 3886464
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴

نوای دعای توسل از بارگاه حرم آستانه شیراز پخش می‌شود

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز طی پیامی از اقشار مختلف مردم دعوت كرد تا در قرائت دسته جمعی دعای توسل در شامگاه پنج‌شنبه شركت كنند. ضمن اینكه نوای این دعای ملكوتی نیز از این حرم مطهر به گوش خواهد رسید.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مبنی بر دعوت از همگان برای قرائت دسته جمعی دعای توسل در شامگاه روز پنج‌شنبه، 29 اسفندماه جاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز پیامی صادر كرد.

در این پیام آمده است:‌

مردم متدین و شریف استان فارس و شهر مقدس شیراز

  سلام علیکم

 پیرو اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس مبنی بر تضرع و دعای صادق و توسل به انوار پاک و آسمان ملکوتی حضرات ائمه معصومین علیهم‌السلام برای رفع بلا در ابتلائات، ضمن تأکید رعایت دقیق اصول بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از جمله ماندن در خانه‌ها و پرهیز مطلق از هر گونه تجمع و تشکر و قدردانی از پزشکان و پرستاران گرامی که وسیله‌ای برای نجات هستند، از تمامی مردم شریف و متدین استان فارس و شهر مقدس شیراز دعوت به عمل می‌آید با هدف تمسك به گنجینه‌های گرانبهای دعا و توسل برای رفع بلا رأس ساعت 20 شامگاه پنج‌شنبه، بیست و نهم اسفند ماه مصادف با شب شهادت حضرت امام مـوسی كاظم(ع) همزمان و همراه با پخش دعای توسـل از جوار بارگاه نورانی علی‌ابـن مـوسی‌الرضا(ع) از مناره های حرم مطهر حضرت سیدعـلاءالدین حسین(ع) نیز پخش خواهد شد.

 انتظار است شما عزیزان نیز در منازل شخصی خود دعای توسل به ائمه معصومین(ع) را زمزمه و با طلب وساطت این انوار پاك الهی رفع بلا و نگرانی‌ و نجات از این بیماری فراگیر را از ذات اقدس ربوبی جلّ و علاء مسئلت ‌نمائید تا ان‌شاءالله تعالی هرچه زودتر نگرانی‌ همگان برطرف شود.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع)

العبد سیدمحی‌الدین طاهری

انتهای پیام
captcha