رفع موانع فعالیت كارخانه تولید ماسك در شیراز
کد خبر: 3886461
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶

رفع موانع فعالیت كارخانه تولید ماسك در شیراز

در آخرین روز اداری سال 1398، مشكلات و موانع فعالیت كارخانه تولید ماسك با حضور مسئولان قضایی و نظامی و استانداری بررسی و برطرف شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس به همراه جانشین فرمانده سپاه فجر، معاون استاندار و رئیس سازمان صمت فارس عصر چهارشنبه، 28 اسفندماه از دو واحد تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان فارس بازدید کرد و از نزدیک در جریان تغییر خط تولید یکی از این واحد ها جهت تولید ماسک و تأمین نیاز استان قرار گرفت.

در این بازدید مشکلات مربوط به این شرکت‌ها بررسی و راهکارهای افزایش توان تولید و جذب سرمایه در گردش و راه‌اندازی فوری این کارخانه با ظرفیت تولید قریب به پانصد هزار ماسک در روز پیش‌بینی شد.

موسوی، نماینده عالی قوه قضائیه دراستان فارس پس از بازدید از این واحد اظهار امیدواری کرد كه با راه‌اندازی این واحد نیاز به ماسک در استان تا حدود زیادی مرتفع شود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس همچنین با اشاره به وحدت و همگامی مسئولان اجرایی، قضایی و قوای مسلح استان برای رفع نیازهای مردم، تلاش فعالین اقتصادی در این زمینه را ستود و گفت: مردم قدرشناس کشور و استان هیچ‌گاه خدمات و زحمات فعالین اقتصادی را که همانند کادر درمانی و به گونه‌ای دیگر با تولید ملزومات پزشکی، دارویی، مواد ضدعفونی و ماسک حافظ جان مردم بودند، فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: پس از گذشت این دوران سخت، محتکران و سوءاستفاده کنندگان و افرادی که از این شرایط سوءاستفاده یا در شرایط نیاز از کار و خدمت کناره گرفته‌اند روسیاه و افرادی که در این دوران سخت به مردم کمک کردند نزد خداوند متعال عزیز و نزد مردم قهرمان ملی خواهند بود.

یادآور می‌شود، در این بازدید تصمیمات متعددی در خصوص رفع نیازها و مشکلات واحدهای اقتصادی اتخاذ و مقرر شد دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اجرای این مصوبات را پیگیری كند.

انتهای پیام
captcha