برخورد قاطعی با هتاكان به ساحت حرم‌ حضرت معصومه(س) صورت گیرد
کد خبر: 3886460
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
درخواست جامعه روحانيت شيراز؛

برخورد قاطعی با هتاكان به ساحت حرم‌ حضرت معصومه(س) صورت گیرد

جامعه روحانیت شیراز طی پیامی با اعلام نفرت و انزجار و محکومیت شدید اقدام بی‌شرمانه هتاكان به ساحت حضرت معصومه(س) که توسط عوامل شیعه انگلیسی رخ داد، از مسئولان امنیتی و قضائی در خواست كرد تا با شناسایی تمامی هتاکان و سرشاخه‌های این جریان در داخل کشور با اقدامی سریع آنان را به سزای عمل نابخردانه خود برسانند.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی شیوع كرونا در كشورمان و تعطیلی بقاع متبركه به‌منظور حفظ سلامت مردم و هتك حرمت عده‌ای فریب‌خورده به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) و حمله آنان به حرم مطهر آن حضرت به دلیل این تعطیلی، جامعه روحانیت شیراز پیامی صادر كرد.

در این پیام آمده است:‌

اگر جامعه‌ اسلامى به‌همین یک دستور عمل کند، یعنى نیروى فکر را، به‌کارگیرى اندیشه و خِرَد را در میان خود یک امر رایج و عمومى قرار بدهد، عمده‌ مشکلات جامعه‌ اسلامى حل خواهد شد. حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

مردم شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی

همان‌گونه که مستحضرید در آخرین روزهای سال 98 کشور با ابتلای سنگین ویروس منحوس کرونا مواجه شد که بدون شک با توکل بر خدواند متعال و دعا به درگاهش و توسل به حضرات ائمه معصومین علیهم‌السلام و همراهی و همت و صبر و همدلی شما مردم گرانقدر از این بلای سخت ان‌شاءالله گذر خواهیم نمود و جشن بهار سلامت و نعمت را برپا خواهیم نمود.

اما نکته‌ای که نباید مورد غفلت قرار گیرد اینکه حفظ سلامت فردی و اجتماعی آحاد مختلف مردم مؤکداً از سوی شارع مقدس اسلام مدنظر بوده و بر همه افراد جامعه فرض است که نسبت به این مهم با دقت نظر بیشتر توجه نمایند.

با عنایت به موارد ذکر شده و به دلیل اینکه سلامت و امنیت مردم از اولویت‌های بقاع متبرکه سراسر کشور می‌باشد، تصمیم بر آن شد که تمامی بقاع متبرکه سراسر کشور و در رأس آ‌ن‌ها حرم‌های مطهر حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمدبن موسی(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به‌طور موقت تعطیل گردد، اما متأسفانه عده‌ای از فریب‌خوردگان با هدایت آشکار جریان شیعه انگلیسی که هدفی جز جلب رضایت سردمداران انگلیسی و آمریکائی خود ندارند، خوارج‌گونه و با وقاحت و بی‌شرمی تمام به آستان مقدس حضرت معصومه(س) حمله‌ور شده و به ساحت مقدس ایشان جسارت و توهین نمودند و قلب مطهر و نازنین ولی‌الله‌الاعظم حضرت مهدی موعود(عج) را جریحه‌دار نمودند.

جامعـه روحانیت شـیراز با اعلام نفرت و انزجار و محکومیت شدید این اقدام بی‌شرمانه که توسط عوامل شیعه انگلیسی رخ داد، از مسئولان امنیتی و قضائی انتظار دارد، با شناسایی تمامی هتاکان و سرشاخه‌های این جریان در داخل کشور با اقدامی سریع آنان را به سزای عمل نابخردانه خود برسانند.

انتهای پیام
captcha