تشكیل كمیته ساماندهی مشاركت‌های مردمی در پیشگیری از كرونا
کد خبر: 3886383
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
در فارس صورت گرفت؛

تشكیل كمیته ساماندهی مشاركت‌های مردمی در پیشگیری از كرونا

مدیركل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس از تشكیل کمیته ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، كیوان نیازی، مدیركل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس امروز، 28 اسفندماه از تشكیل كمیته ساماندهی مشاركت‌های مردمی در پیشگیری، كنترل و مقابله با بیماری كرونا در استان خبر داد و گفت:‌ با هدف مدیریت و ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا جلسه کمیته ساماندهی مسارکت‌های مردمی با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حوزه اجتماعی و فرهنگی همچنین مدیران سازمان‌های مردم نهاد، خیرین و تشکل‌های حوزه سلامت و بهداشت  تشکیل شد.

وی افزود:  در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی و خیریه‌ها گزارشی از مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا ارائه دادند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در این جلسه از مدیران خواستیم ضمن ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و نیازسنجی، برنامه‌های اجرایی برای مدیریت و ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا تهیه کرده و در جلسه آتی ارائه دهند.

نیازی تأکید کرد: با راه‌اندازی کمیته سازماندهی مشارکت‌های مردمی در استان، گام اثرگذاری در جهت‌دهی و هدفمندسازی مشارکت‌های مردمی برای مقابله با کرونا برداشته خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha