افزایش تعداد مبتلایان به كرونا به 386 نفر / 13 نفر فوت شدند
کد خبر: 3886368
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

افزایش تعداد مبتلایان به كرونا به 386 نفر / 13 نفر فوت شدند

با افزوده شدن 60 نفر طی 24 ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به كرونا ویروس در استان فارس به 386 نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایكنا از فارس، تعداد مبتلایان به كرونا ویروس در استان فارس تا دیروز 326 نفر بود كه طی 24 ساعت گذشته 60 نفر به این تعداد افزوده شدند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 28 اسفندماه تعداد مبتلایان به كرونا ویروس در استان فارس به 386 نفر رسیده است كه مسلماً زنگ خطر برای مردم این استان به صدا درآمده است.

طی 24 ساعت گذشته 2 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در استان فارس به 13 نفر رسیده است.

همچنین تاكنون 63 نفر از مبتلایان به كرونا ویروس در استان فارس بهبود یافته و از بیمارستان‌های محل نگه‌داری آنان مرخص شده‌اند.

عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این رابطه گفت: از ۳۸۶ مورد ابتلا شناسایی شده، ۲۹۲ مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۴۰ مورد دانشگاه علوم پزشکی فسا، ۲۵ مورد دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ۲۲ مورد دانشکده علوم پزشکی لار و هفت مورد مربوط به دانشکده علوم پزشکی گراش است.

وی از شهروندان خواست ضمن حفظ سیاست در خانه ماندن، برای ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه كرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز تأکید کرد: برای استفاده از این سامانه به همراه داشتن کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه الزامی است.

انتهای پیام
captcha