پایش نقاهتگاه 100 تخت‌خوابی بیماران كرونا در شیراز
کد خبر: 3886341
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

پایش نقاهتگاه 100 تخت‌خوابی بیماران كرونا در شیراز

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز پایش میزان آمادگی نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی بیماران مبتلا به کرونا ویروس انجام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 28 اسفندماه با حضور در نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی بیماران مبتلا به کرونا ویروس مستقر در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب، میزان آمادگی برای پذیرش بیماران را بررسی کرد.

این بازدید به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه انجام شد تا چگونگی پذیرش و خدمات‌رسانی به بیماران مورد ارزیابی قرار گیرد.

لطفی در این بازدید ضمن پایش جوانب لازم، بر تسریع در آماده‌سازی یک نقاهتگاه پشتیبان در همین ورزشگاه تأكید كرد و گفت: لازم است یک نقاهتگاه دیگر برای پشتیبانی احتمالی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا ویروس آماده شود.

دیگر اولویت مورد تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این بازدید نظارتی، توجه جدی به عملیات ضدعفونی و گندزایی مستمر و روزانه این نقاهتگاه بود.

وی از دست‌اندرکاران این مرکز خواست تا با ایجاد فضایی آرام و راحت، زمینه‌های تسریع در بهبودی و سلامت روان بیماران را فراهم آورند.

یادآور می‌شود، نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی بیماران مبتلا به کرونا ویروس مستقر در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب، آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا ویروس پس از ترخیص است تا دوره نقاهت خود را در این مرکز سپری کنند.

انتهای پیام
captcha