رسانه‌های رسمی تنها مرجع اخبار و آموزش‌های پیشگیری از كرونا هستند
کد خبر: 3884515
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰

رسانه‌های رسمی تنها مرجع اخبار و آموزش‌های پیشگیری از كرونا هستند

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینكه عمده محتواهای پخش‌شده در فضای مجازی در خصوص كرونا از بیرون مرزها تولید می‌شود، از شهروندان درخواست کرد تا تنها مرجع خود در زمینه اخبار و آموزش جهت پیشگیری و درمان كرونا را رسانه‌های رسمی قرار دهند.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عصر سه‌شنبه، 20 اسفندماه در نشست شورای کارگروه اطلاع‌رسانی این استان با موضوع بیماری كرونا گفت: متأسفانه عمده محتواهای پخش شده در فضای مجازی استان فارس، از بیرون مرزها تولید و پخش می‌شود و کسانی از روی ناآگاهی اقدام به انتشار مجدد آن‌ها می‌کنند.

وی با بیان اینكه این محتواها چه از بعد خبری و آماری و چه از بعد آموزش جهت پیشگیری و درمان عمدتاً اشتباه است، از همه شهروندان و هم‌استانی‌ها درخواست كرد تا تنها مرجع خود در زمینه اخبار و آموزش جهت پیشگیری و درمان كرونا را رسانه‌های رسمی و دو منبع دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا قرار دهند.  

سهرابی بیان كرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی مبارزه با کرونا، این شورای و شورای فضای مجازی استان فارس موظف هستند تا موارد بهداشت فردی و عمومی را در قالب‌های مختلف همچون کلیپ، عکس، عکس‌نوشت، متن، موشن گرافیک و ... تهیه و از طریق فضای مجازی، رسانه‌ها، بیلبوردها و ... به آگاهی هم‌استانی‌های عزیز برسانند.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان یادآور شد: تاكنون 5 نشست شورای اطلاع‌رسانی با موضوع ویروس كرونا در استان فارس تشكیل شده است.

 

انتهای پیام
captcha