وزارت بهداشت هیچ‌گونه مراجعه حضوری به درب منازل ندارد
کد خبر: 3881686
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
برای سنجش ابتلا به ويروس كرونا؛

وزارت بهداشت هیچ‌گونه مراجعه حضوری به درب منازل ندارد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز اعلام كرد كه مجموعه وزارت بهداشت هیچگونه مراجعه حضوری به منازل برای سنجش ابتلا به کروناویروس ندارد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 7 اسفندماه با اشاره به دریافت اخباری مبنی بر مراجعه برخی افراد کلاهبردار به منازل به بهانه سنجش ابتلا به کروناویروس با ارائه نامه از وزارت بهداشت، این نامه را جعلی خواند و گفت: مجموعه وزارت بهداشت هیچگونه مراجعه حضوری به منازل برای سنجش ابتلا به کروناویروس ندارد.

وی افزود: موضوع کروناویروس و نگرانی‌های عمومی در خصوص ابتلا به این بیماری طی روزهای اخیر، با اقدامات غیرقابل توجیهی از سوی برخی افراد همراه بوده است.

همتی، انتشار شایعات جعلی در خصوص ابتلا به این بیماری را بخشی از این اقدامات برشمرد و ادامه داد: متأسفانه اخباری نیز مبنی بر مراجعه عده‌ای شیاد و کلاهبردار به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به درب منازل مسکونی گزارش شده که لازم است مردم در این زمینه هوشیار بوده و از ورود اینگونه افراد به بهانه همکاری با مجموعه سلامت پرهیز کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأکید کرد: با توجه به روزآمدسازی پروتکل‌های مراقبتی در برابر این بیماری، در صورت نیاز به هرگونه اقدام عمومی در این زمینه، اطلاع‌رسانی از مراجع رسمی مانند پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وبگاه ویژه کروناویروس فارس به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/، صدا و سیمای فارس و خبرگزاری‌های معتبر صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام
captcha