200 هزار ماسك میان داروخانه‌های فارس توزیع شد
کد خبر: 3881673
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

200 هزار ماسك میان داروخانه‌های فارس توزیع شد

استاندار فارس اعلام کرد که تاکنون۲۰۰ هزار ماسک بین داروخانه‌های استان توزیع شده و به تعداد مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی،‌ استاندار فارس امروز، ۷ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری كرونا گفت:‌ تاکنون۲۰۰ هزار ماسک بین داروخانه‌های استان توزیع شده و به تعداد مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

وی به آمادگی استان فارس برای مقابله با بیماری کرونا ویروس اشاره كرد و افزود: بیمارستان‌ها تجهیز و اقلام مورد نیاز مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده تامین شده است.

رحیمی با بیان اینكه بخشی از اقلام بهداشتی مورد نیاز توزیع شده و بخشی در حال تأمین است، گفت: ماسک‌های N۹۵ نیز وارد شده و بخشی هم در حال وارد شدن به استان برای توزیع در مراکز مورد نیاز است.

استاندار فارس در خصوص تأمین مواد شوینده نیز گفت: بخشی از تولید مواد شوینده به دانشکده داروسازی سپرده شده و البته واحدهای شرکت پخش نیز در حال وارد کردن بخشی از مواد شوینده برای توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی هستند.

وی همچنین بر این نكته تأکید کرد: مرجع پاسخگویی و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس، معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

رحیمی در پایان یادآور شد: علاوه بر بیمارستان علی‌اصغر و چمران در شیراز، مراکز دانشگاه‌های علوم پزشکی گراش، لار و فسا نیز برای پذیرش بیماران احتمالی تجهیز شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha